Sover din natten igjennom?

Prøverpåsøsken85

Elsker forumet
Jeg har en liten en på litt over 4 mnd. Hen sover som regel rundt 10 timer natten gjennom. Spiser rundt 21 og sover til 7-8 om morgenen. Vekker dere barna for mat eller lar dere de bare sove? Det hender min spiser 4 måltider i døgnet bare men som regel 5. hen får mme og litt grøt nå.
 
Min eldste sov veldig godt rundt 4-5 mnd. Ga seg ved 6 mnd, da begynte han å sove dårlig. Sov natta gjennom første rundt 20-24 mnd en gang.
4 mnd ee ofte en god periode for nattesøvn for mange babyer og babyer som får mme sover oftere rundt sammenligna med babyer som ammes :)
 
Hun har sovet nesten sammenhengene i 1,5 mnd allerede. Håper det varer men det vil vel sikkert endre seg. Venter nr 2 nå og.

Kan godt fortsette det :) jeg har hørt om babyer som ikke får sånne dårlige perioder med hyppige oppvåkninger igjen hvertfall. Så lenge hun legger på seg, ville jeg hvertfall ikke vekket for mat nå som hun ikke er i nyfødtperioden lenger :)
 
Jeg har aldri vekket for mat. :happy: Min lille sov natten igjennom da han var 2,5 måned, og jeg bare lot han sove. Gikk veldig godt opp i vekt. Nå er er han snart 8 måneder og våkner alt fra 3 til 7 ganger om natta for pupp.:dontknow Synes likevel det går ganske greit nå. Han hadde en periode hvor han våknet tre ganger i timen. Det var uutholdelig!
 
Så lenge den lille vokser som den skal trenger man ikke å vekke for mat om natten. Her vekte jeg nr 1 fordi han ikke la på seg og trengte mat, men de to andre har jeg aldri vekt etter at de passerte nyfødt perioden.
 
Back
Topp