sover deres barn om dagen....

cecbak

Håper ....
når dere bare er hjemme? Er det bare mitt barn som skal bare ligge i armene når han skal sove inne? Vi kommer oss verken ut i vogn el. bil idag .. og nå er jeg bittelitt sliten merker jeg ..sovner i armene mine men med en gang jeg legger han ned våkner hn og sutrer!! stup trøtt er han også... uff sorry litt frustrasjon som måtte ut!!

Hjelper litt at det er flere som har det slik .. utrolig frustrerende når jeg virkelig trenger å vaske huset her altså!!! Om kvelden er det jo ingen problem, men om dagen skal han bare kose i armene ..

Sånn hadde jeg det også, fikk ikke gjort noenting her hjemme!! Så en dag prøvde jeg å legge han på magen, og vips så sov han i flere timer. Men dere har sikkert prøvd det, har ingen andre råd egentlig [8|]

Snuppa er 7 uker og har først de siste dagene klart å ligge litt for seg selv.. Men vippestolen er min venn! Da trenger jeg ihvertfall bare å bruke en fot.. Men, men har heldigvis ikke en sambo som forventer at jeg skal fikse alt i hjemmet mens han er på jobb. Får jeg gjort noe er det selvsagt en bonus, men han sier min primær oppgave er jo å passe snuppa, og så må jeg passe på meg selv (sove mens hun sover hvis jeg trenger det), og så kommer huset i tredje rekke. [:)]

min sover som regel bare viss me e på tur, ellers er han våken. slitsomt d også, for han vil sje ligge åleine, så då må eg gå rundt å bære på han.

Her gjorde eg det samme som Søtnost. Han sover på magen om dagen, og da sover han så godt. Får prompet masse og er en glad gutt når han våkner [:)]

bæresjal er tingen jenter!!
er slik her også..

Gutten min sover stort sett fra 10/11 om morgenen til 5-6 om kvelden i vuggen sin[:D] må vekke ham en gang inni der og få mat i ham.
Men i dag måtte jeg faktisk ut å gå tur for å få ham til å roe seg. gutten ble overtrett, for måtte bytte en bleie når han holdt på å sovne og da var det gjort.
Nå sover han fint i vognen utenfor og regner med han kommer til å sove til 3-4, da må jeg vekke ham for å få mat i ham.

Jeg var veldig bevisst helt fra begynnelsen av at han skulle sove i sin egen seng og i vuggen fra dag en og ikke på oss. Dette har funket veldig bra. Er bare om kvelden han får kvile litt på oss[;)] Da nekter han å sove andre plasser enn i mammas armer. Men er ikke så gale når dette bare gjelder stort sett mellom 19 og 22 en gang. Sjelden så lenge da!! Og jeg kan legge ham i vuggen når han er sovnet. Det godtar han selv om han våkner igjen eller ikke[:)]

Jeg vet!! Jeg har det alt for godt[;)] "bank i bordet"!![:D]

Jeg må somregel ut å trille tur i elvetida! Men det er bare fint da, liker å ut å gå tur.

så da går jeg en tur på ca 2 timer, og lillegutt sover hele turen, og gjerne en time etter vi er kommet hjem.

på den timen så løper jeg som en jojo da.. :P hehe.. vasker å styrer! etter det er han våken å sutrete nesten helt til kvelden.. vil helst bæres!! urk.. blir gal..

men på natta i vogga, da ligger han å finner roen selv, og sovner...! har prøvd på dagen å legge han oppi.. nytter ikke.. hehe! merkelig unge.. :P

MEN, er bare gla han sover godt om natta jeg da... sender somregel ungen ut me faren på ettermiddagen så jeg får vaska skikkelig :)

Back
Topp