Sover dere urolig??

BabyGrogu

Elsker forumet
Jeg pleier å ligge rimelig rolig på natta og håret blir ikke så veldig flokete,men den siste halvannen uka har jeg våknet med håret til alle kanter!! Jeg må jo vri meg noe vanvittig... Sånn helt plutselig ;) Og så drømmer jeg masse... Hooooormooooner.... ;) :D

Hehe det er akkurat likt hos meg! Sover urolig og drømmer de særeste ting ;)

Samme her! Jeg sover normalt 7 timer sammenhengende dyp og deilig søvn, men nå...opp klokka 3 for å tisse, våkne klokka 5 for å tenke og tisse, stuptrøtt klokka 7 når jeg må opp, i seng klokka 23, opp klokka 3 for å tisse, våkne klokka 5....men det er jo bare deilig å tenke på at hver dag med symptomer på mirakelet, er en dag nærmere den magiske uke 12 har jeg skjønt.

Samme her. Våkner ofte om natta. Spesielt to ganger om natta bare for å gå på do.
Ellers så e jeg forsatt trøtt iløpet av dagen selv om jeg har sovi natta :-/

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Samme her også har jeg moderate smerter i beina,litt sånn mega milde voksesmerter for gjør ikke vondt men gjør at jeg sover urolig. Opp for å tisse og drømmer masse rare saker ... Og husker drømmene godt når jeg våkner! Rare greier!! ;)

Sover også dårlig på natta! Men bedre på sofaen på dagtid... hehe...
Drømmer også mye rart.. I natt drømte jeg at jeg skulle treffe prinsesse Madeleine og One Direction av alle folk...

Back
Topp