Sover dere på magen?

Happymama

Elsker forumet
*Aprilbaby 2018*
Jeg klarer fremdeles å sove på magen, ikke direkte, men hvis jeg har den ene foten bøyd litt oppover så går det fint :)
Mener å huske at jeg ikke kunne sove på magen sist i uke 18, litt rart, siden jeg føler meg større denne gang[emoji85] har enda ikke tatt i bruk bbhugme heller[emoji28]

Jeg sover fortsatt på magen, eller delvis som du beskriver. Må ha ene foten litt opp.
Men sånn sover jeg når jeg ikke er gravid også ;)
Er 19+6 i dag :)

Jeg sover fortsatt på magen, eller delvis som du beskriver. Må ha ene foten litt opp.
Sånn sover jeg også både som gravid og til vanlig. Er i uke 15+5 nå.

Jeg pleier å sove på magen, men det går ikke lenger. Sover på siden og har tørket støv av en gammel bamse som jeg bruker som pute/støtte. Jeg kan fremdeles ligge på magen, men da får jeg en merkelig følelse i den nederste delen av den. Sikkert litt teit, men blir litt redd for at jeg moser babyen... (går det an?)

Ruller over på magen av gammel vane og våkner av ubehaget det er å ligge på "kula". Sover ikke like godt lenger, mye avbrutt søvn osv. Men det er jo det nye normale nå[emoji28]

Har ikke klart å ligge på magen på mange år pga ryggen blir vond, men klarte å ligge litt på magen etter jeg ble gravid [emoji28] det gikk fort over, dessverre, savner veldig å sove på magen.

Ja kan ligge på magen, men kjenner at det ikke er lenge til det blir ubehagelig. Er 19+2 nå.

Jeg sover fortsatt på magen, uten bøyd fot[emoji6]. 16+4. Prøver å venne meg litt til å sove på side og rygg så jeg er forberedt [emoji1]

Jeg sover på magen og sov på magen helt til slutten av forrige svangerskap, mener jeg å huske. Jeg tror ikke du kan «mose» ungen, den ligger nokså godt beskytta der inne!

Sånn sover jeg også nå å når jeg ikke er gravid [emoji4] er også 19+6 i dag

Jeg sover sånn på siden, halvveis på magen. Nesten eneste stillingen jeg sovner i:p

Tror ikke jeg sover på magen, men liker å ligge litt sånn halvveis på magen med ene beinet godt dratt opp [emoji4]

Sniker fra Mars :) sover fortsatt slik og er 22+5. Har foten bøyd og bbhugme men kjenner jo at halve magen treffer senga. Om natta så våkner eg av at eg har lagt meg helt på magen og at babyen vekker meg med spark. Jordmora mi seier at det finnes ingen som har "lugge i hel" babyen sin i magen & at baby berre seier ifra at "hei, detta var ikkje komfortabelt" og av natur så våkner eg jo og snur meg i halvmagestilling igjen [emoji23] lurer på kor lenge eg skal holde på sånn! Får ikkje sove på an måte.

Back
Topp