Sover dere mye på dagtid?

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Har selv dager der jeg bare må ha en lur på dagen.. Selv om jeg ikke gjør på så mye..(har ferie).

De dagene jeg er oppe før 9 sover jeg en times tid på ettermiddagen også.. Men i dag stod jeg opp 12 så da legger jeg meg heller tidlig.
Når mannen jobbet ( ferie ) så sov jeg hver dag, det var så stille å kjedlig her da :)

Jeg kan ikke sove på dagen. Får ikke sove om kvelden da. Litt dumt å snu døgnet nå.

Jaaaa. Jeg MÅ sove på dagen. Sukkerklompen vekker meg i 6-7tiden om morgenen. Han er ikke i barnehage så når han legger seg til dupp i 13tiden så sover jeg og. Og da kan vi sove til kl 15, da er det middag :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Ikke nå lenger:( nå har hele familien ferie så da blir det ingen mulighet for det:( og det merkes for å si det sånn!!

Venter nr 3 4. August:)

Noen dager, men prøver å hvile på dagen uten å sove, natta blir så lang hvis jeg ikke får sove da ;P

Nei, jeg har aldri hatt så mye energi som jeg har denne gangen. Så den blir brukt godt for å si det slik

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Nei, ikke sammenlignet med forrige svangerskap. Har ikke tid til det med en aktiv toåring... Men viss jeg kommer tidlig hjem fra jobb kan jeg gjerne hvile meg litt på sofaen før jeg henter i barnehagen. Ofte begynner jeg litt på middagen også, før jeg henter, og så er det evt bare å sette maten i ovnen når vi kommer hjem.

Har hatt meg en blund på dagen når minsten sover ja :=)

Sover av og til, men det er nu svært sjeldent! :)

Jeg får nesten ikke sovet på natta. Så jeg prøver å sove litt på dagen, jeg har ingen andre barn så jeg har anledning til å gjøre det.

Venter en prins 01. August

Jepp en dupp eller to må til. Og vertfall i denna varmen. Blir jo susete i hue av mindre her :)

Når lillemann er i barnehagen så prøver jeg å få en halvtime-time på øyet, nå i løpet av ferien, har det ikke blitt noe av. Kjenner jeg er ganske ødelagt etter to uker uten søvn på dagen, og minimalt på natta :) Fra mandag av er sofaen min beste venn rundt kl 13 hver dag ;)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Back
Topp