Sover dere med bh?

tingeling1

Forumet er livet
Jeg sover uten, selv om jeg lekker litt. Har håndkle i senga. Innbiller meg at det er best å lufte puppene om natta...

Har prøvd å sove med, men den va kun i veien! Holder en klut på ene puppen, mens han suger på den andre. Går så fint så!

Jeg sover med selv om jeg ikke ammer, for jeg prøvde uten og da var jeg våt som bare det.

sover med æ ja, men d e ikke noe godt, e stiv i skuldran når æ står opp..

Har den på døgnet rundt ja.... lekker så mye at hvis eg ligger uten så er både dyna og madrassen kliss klass når jeg våkner om morgenen[:'(]

her er det både og, tror jeg sovner noen ganger før jeg rekker å rive av meg bhen[:D]

Sover med for synes det blir sånt kliss uten. Men synes det er ubehagelig å sove med egentlig...

[;)]Sover med ,har alltid gjort det! Vil ikke ha "fuglehund-ører..."
(Vrengte baklommer er ikke pent!!!)

ORIGINAL: xcrazyx

sover med her....men for dere som søler like mye som meg om natta og synes d er ubehagelig å sove med bh, prøv bikini ell lignende....jeg sover med en 3-kant bikini med ammeinnlegg i...merker ikke den er der en gang og slipper våt dyne og madrass...

det var jo genialt !!!  lekker ikke selv men måtte bare si det fordiom! du er lur!

ORIGINAL: stavanger83

ORIGINAL: xcrazyx

sover med her....men for dere som søler like mye som meg om natta og synes d er ubehagelig å sove med bh, prøv bikini ell lignende....jeg sover med en 3-kant bikini med ammeinnlegg i...merker ikke den er der en gang og slipper våt dyne og madrass...

det var jo genialt !!!  lekker ikke selv men måtte bare si det fordiom! du er lur!

Det skal jeg pinade prøve i natt....Må bare grave langt inn i skapet for å finne bikinien jeg mente jeg ikke kom inn i denne sommeren.[;)]

Back
Topp