Sover dere med BH?

Minti

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Ja, hva gjør dere? Sover dere med BH, uten noen ting? Med ammeinnlegg, uten?
Prøver å sove uten for lekker ikke på natten pga jeg ammer så ofte. Men synes det er litt ekkelt når dyne og ting kommer borti :o

Sover uten, og går hele dagen uten med mindre jeg skal ut eller vi får besøk :p Litt lat sånn sett, og jeg har relativt små pupper så det er behagelig uten bh..

Jeg har sover mye med ammesinglet med innlegg i. Synes det er bedre enn bh :) men nå som jeg slutter og pumpe gleder jeg meg til å sovr uten noe igjen.. Men man lekker vel litt en stund?

Lekker som ei sil (hvertfall nesten), så MÅ sove med bh og ammeinnlegg:p

Sover uten eller med ammetopp. Bør kjøpes inn noe å sove i, en ammenattkjole eller noe. 2 Do i morgen :-)

Jeg lekker kun hvis han skriker. og det er lenge siden han har fått. Kun noen dråper da. Sover uten BH, men av og til nattkjole :) Vondt med såre brystknopper som støter borti alt.

Må sove med bh . Lekker masse om natten. Skikkelig plagsomt å måtte sove med bh

Sover med bh og innlegg, både lekker å synes det er veldig ubehagelig når noe er borti :/

Lekker mye.. Har prøvd å sove uten, da med håndkle under meg, men er så ubehagelig å komme borti noe, er sårt og vondt.. Så funnet ut at det er best å sove med bh og innlegg..

Sover med amme bh, og med 2 amme innlegg på vært bryst.
1 engangs og 1 i ull.
Selv om jeg ammer ofte gjennom hele natten lekker jeg mye på den puppen jeg ikke ammer fra når jeg ammer. Derfor er jeg avhengig av å ha en BH som holder amme innleggene mest mulig på plass...

Back
Topp