Sover dere godt på natta?

secret ;)

Forumet er livet
*MIA*
Marsboerne2017
Kan ikke si jeg sover særlig godt. Våkner flere ganger pga at jeg ikke klarer ligge så veldig lenge i samme stilling, og når jeg først våkner så er det godt mulig jeg må opp på do.
Mærker at lillegutt begynner å ta mer plass for å si det sånn:P

Ja faktisk! Sover ganske tungt på natten. Kan våkne veldig tidlig derimot av at jeg er bunntett i nesen og pissetrengt :p men sover heldigvis uforstyrret av do-besøk gjennom natten :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skulle så gjerne sagt ja!
Lillegull her driver og sparker mye rett nedover for tida, det er ikke spesielt godt!!
Dette resulterer i at jeg sover i bolker hver natt, noe som er slitsomt og lite fruktbart,
så jeg håper han gir seg med akkurat den vinkelen snart :)

Ja faktisk! Sover ganske tungt på natten. Kan våkne veldig tidlig derimot av at jeg er bunntett i nesen og pissetrengt :p men sover heldigvis uforstyrret av do-besøk gjennom natten :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Som om jeg skulle sagt det selv;).. Når jeg først får sove, sover jeg godt:).. Eller våkner i litt hver gang jeg snur meg, men sovner igjen kjapt:)

Jeg sover veldig godt på natten. Er heeelt borte når jeg slokner.

Sover som regel godt om nettene, men merker på all drømmingen at det er "lett" søvn... Kommer ikke inn i den dype søvnen. Når det i tillegg blåser storm her våkner jeg gjerne av lydene utenfor.
Våkner også en del ganger for å skifte stilling, som regel er det plagsomt å ligge lenge uansett hvilken stilling det er i :P
Men baby i magen er rolig hele natten, så kan ikke skylde på at hun holder meg våken akkurat:) Turner når jeg legger meg og er rolig helt til morningen igjen:)

Har ikke kjent mye sprell før de to siste dagene så det blir spennende å se om jeg har en liten nattrangle der inni :) Jeg sover ok, men våkner en del, spesielt når jeg skal snu meg. Får veldig vondt i hoftene i løpet av natten. Jo, åsså må jeg tisse en gang i løpet av natten :)

Sover tungt, men våkner 2-3 ganger av å være så tett i nesa at jeg ikke får puste :p Lenge leve nesespray:p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Sover kjempe godt om nettene.
Og sliter mer enn noen gang med å komme meg opp om morgenen.
Har aldri våknet på natta for å gå på do.
Men går mer enn vanlig om dagen.

Baby blir så aktiv når jeg legger meg til kvelds at det tar laaaang tid før jeg får sove. Hehe, jeg blir jo så oppspillt og vil bare ligge å kjenne på bevegelsene hennes ♥ våkner i tilegg av full blære i løpet av natta ;) gjør meg ingenting! :)

Sover ikke godt, dessverre..
Må opp 2-5 ganger for å tisse :p
De siste svangerskapene har jeg ikke vært sånn før på slutten, men denne gangen har jeg vært sånn nesten fra starten..
Også hjelper det ikke å ha en 5 åring som kommer inn med mareritt og en 3 åring som kommer inn for kos!

Har ikke kjent mye sprell før de to siste dagene så det blir spennende å se om jeg har en liten nattrangle der inni :) Jeg sover ok, men våkner en del, spesielt når jeg skal snu meg. Får veldig vondt i hoftene i løpet av natten. Jo, åsså må jeg tisse en gang i løpet av natten :)

du må prøve en pute mellom knærne/låra.. redda meg de to andre gangene så jeg har begynt før plagene har meldt seg denne gang.. ;)

Sover varierende jeg.. gubben sier jeg klynker, så jeg regner med at det er derfor jeg er utslitt..

du må prøve en pute mellom knærne/låra.. redda meg de to andre gangene så jeg har begynt før plagene har meldt seg denne gang.. ;)

Sover varierende jeg.. gubben sier jeg klynker, så jeg regner med at det er derfor jeg er utslitt..
Jepp, har prøvd, har bare ikke funnet den perfekte puten :) De jeg har er for høye.

Sover forferdelig dårlig.. lillegutt er veldig aktiv om kvelden og om natten våkner jeg ofte når jeg må snu meg så ofte pga av vondter.. drømmer også veldig mye rart som gjør at jeg våkner mye :-P kroppen blir ihvertfall forberedt på lite søvm :-P

Sover egentlig ganske godt :) Har redusert nattlige dobesøk til 1 maks 2 ganger hvis jeg har drukket mye før jeg la meg. Våkner kort når jeg snur meg og merker jeg er blitt tung og ubevegelig. Lillegutt er rolig frem til rundt 6 på morgenen da er det full rulle, men jeg sover meg som regel igjennom det. Han er SVÆRT aktiv hele tiden så begynner å bli vandt til at han er oppmerksomhetssyk og vil ha kos. Han slutter hvis jeg stryker på magen :)

Når jeg sover sover jeg godt. Men jeg våkner gjerne en til to ganger om natta hvor det tar veldig lang tid før jeg sovner igjen:/

Nei våkner mange ganger ila natten og har mange verkende ledd når jeg står opp :-P

Back
Topp