Sover dere godt om natten?

Monika

Betatt av forumet
Sommerfuglene
Eller er det flere enn meg som ofte blir liggende våken en stund?
Er ofte veldig trøtt, men litt kløete urolig i kroppen..
 
Jeg er så trøtt på kveldene at jeg sovner med en gang. Skal sies at jeg legger meg alt for sent ;) Våkner gjerne tidlig, sjeldent lengre enn 6-halv7, og er da kjempetrøtt fortsatt. Men skal ikke klage, for sove stort sett hele natten! Slik var det ikke på slutten forrige svangeskap ihvertfall.
 
Sovner veldig tidlig, men sover ganske dårlig - tidvis fordi hun sparker og det er ubehagelig i magen, men også fordi kommende storebror på 1,5 år våkner en del på natten. Har også som regel en eller to timer midt på natten hvor jeg er våken og ligger og surfer :hilarious:
 
Sover dårlig og er oppe minimum 2 ganger på do. Legger meg ca 21:30 og opp igjen mellom 07.00 og 08.00 .
 
Sover greit, legger meg tidlig, og er som regel oppe 1-3 ganger for å tisse, og står opp rundt 5.30 i ukedagene. Sovner ganske fort om kvelden da, er heldig sånn sett. Men har litt utfordringer med vond rygg innimellom, og da blir søvnen deretter. :)
 
Har sovnet og sovet veldig bra, men de siste dagene er kroppen urolig. Og det tar lang tid før jeg får sovnet, våkner lett av lyder men sover godt.
Men opp tidlig. :)
 
Sovner fort, legger meg som oftest rundt 2100.
Men har flere do runder og en 1,8 åring som ofte ligger hos oss så kan vel ikke skryte på meg god søvn nei:hilarious:
 
Sovner fort og tidlig:) Og sover godt fram til etter 24 en gang. da begynner jeg å våkne relativt ofte resten av natta.. er tungt å snu på seg i senga. Er sånn at jeg når jeg må tisse så nekte jeg meg sjøl å gå på do for det er så tungt å reise seg opp:/
 
Sovner fort og tidlig:) Og sover godt fram til etter 24 en gang. da begynner jeg å våkne relativt ofte resten av natta.. er tungt å snu på seg i senga. Er sånn at jeg når jeg må tisse så nekte jeg meg sjøl å gå på do for det er så tungt å reise seg opp:/
Haha sånn er det her og! Men i natt så fekk eg så vondt for eg hadde holdt meg så lenge så måtte til slutt bare gå på do.hehe
 
Sovner ganske fort mellom 21.30-22.30 avhengig av når vi legger oss og sover godt frem til 5/6 tiden, da må jeg stå opp for å tisse :wtf: Noen ganger klarer jeg å fortrenge det, slik at jeg sovner igjen og våkner av alarmen 06.50. Kan våkne i løpet av natten fordi jeg snur meg, men sovner med en gang igjen så føler ikke at jeg kan klage
 
Jeg syntes nettene er ganske ulike. Noen netter sover jeg godt hele natta gjennom, andre netter kan jeg våkne ofte, opp på do og ikke få sove igjen. Andre netter igjen kan jeg sove godt frem til kl 02-03 ca, og så bare ligge og vri meg frem til morgenen. Er på do og tisser 1-2 ganger hver natt omtrent, med unntak av de nettene jeg faktisk klarer å sove hele natta gjennom. De nettene er veldig deilige :happy:
 
Nei, kan ikke komme å si jeg sover godt. Ja, jeg sovner lett og sover gjerne mange timer, men søvnen er ikke godt likevel. Våkner mange ganger gjennom natten fordi jeg må snu meg. Det er ikke godt å ligge på venstre side på grunn av bekkenløsning. Det er ikke godt å ligge på høyre side på grunn av halsbrann og ligger jeg på ryggen våkner jeg av vena cava syndrom. Våkner hver gang jeg må snu meg, samtidig som jeg nå våkner i 4 halv 5 tiden for å gå på toalettet. Så selv om jeg kanskje sover mye, er det ikke god kvalitet på den søvnen jeg har.
 
Hvis jeg sovner, så sover jeg godt. Men har litt vansker med å sovne. Så har kroppen begynt med kynnere som varer to-tre-fire timer fra rundt kl 23 de siste nettene. Så akkurat nå er svaret nei ass!
 
Eg sover helt elendig. Våkner av absolutt alt og får ikke til og sovne igjen stortsett. Har fått sovemedisin av legen men tørr ikke ta de...
 
Må opp å spise 3-4 ganger om natten for å ikke ramle enda mer ned i vekt, så har jeg en aktiv frøken på nettene så blir som regel lite søvn å få da, men kan heldigvis sove litt da og da på dagtid så får hvilt meg en hel del
 
Sover ikke bra, finner ikke god stilling å sove i, snur meg ofte...og det er jo ett styr. Oppe på do flere ganger, noen ganger er det vondt å komme seg opp av senga.
 
De siste ukene her er kjipe ass... jeg sover heller ikke særlig godt, våkner når jeg må snu meg, må opp på do, har halsbrann og må sitte-ligge, som ender med at jeg får vondt i nakken...!
 
Jeg blir liggende våken til en gang mellom 5-8 på morgenen :facepalm: HVER eneste natt. Sliter med urolige ben. Og tisser hver halvtime :mad:
 
Varierer veldig. Sover stort sett greit om det er stille rundt meg. Vokner lett av lyder og da må jeg opp og tisse. Blir som regel 2-3 tisserunder i løpet av natta.
 
Back
Topp