Sover dere godt om natta???

pøken

Betatt av forumet
Hei, er det flere som alt har fått problemer med natte søvnen???? Dette er jo min tredje men har ikke hatt det sånn før, kan bare ligge på en side ellers får jeg vondt og blir kvalm...?? Er jeg normal eller ikke???[:-]

Jeg sover som en stein jeg, helt til jeg må opp å tisse. Men jeg sovner igjen da også. [:D]
Får håpe du får igjen nattesøvnen snart da, vi trenger alle kreftene våre om dagen. Det er ikke bare å slenge seg neppå om dagen når man har små fra før.

ja,sover ganske godt jeg.. når jeg først har sovnet[:D]. men har eg førdt våkna av at jeg må tisse, så nytter det ikke å få den gode nattesøvnen tilbake igjen.. [;)]

Ja, eg søv som en stein! [:)] Men må opp og tisse enten i løpet av natta eller tidleg på morgenkvisten... Får ikkje sove viss eg er litt svolten- fordi då blir eg så kvalm! [&:]

Sover bra, noen ganger har jeg litt problemer med å sovne men det er sikkert fordi jeg absolutt skal legge meg nedpå hver ettermiddag. Sover tungt gjennom hele natta, men må som regel opp for å tisse. Det har aldri skjedd før at jeg må stå opp midt på natta. Tar det som et godt tegn [;)]

jeg sover bedre nå enn før jeg var gravid,men blir også fortere sliten da,tom av små ting...så deilig å få sove.før lå jeg mye våken om natta og hørte på at sambo purka og sov[:D]

Det er litt opp og ned... Jeg har sovet veldig godt, bare avbrutt av et dobesøk, men i natt var det helt grusomt. Bare lå og vrei meg, fant ikke roen. Håper det ikke holder seg sånn, da blir jeg gal! [:'(]

Jag har sovit så dåligt sen jag blev gravid!!  I snitt 3 timmar, detta är min andra natt som jag sovit gott... på ca 15uker... Så jag antar att det är hormonerna som spelar oss olika spratt [;)]
Lycka till med sömnen!

Jeg sover litt dårlig. Vet ikke hvorfor. Før var det litt pga kvalmen jeg hadde sent om kvelden, men nå vet jeg ikke... Mye tanker kanskje...?

Jeg sover heller ikke så godt for tiden. Har bra netter innimellom. Men nå har jeg hatt flere netter på rad, hvor jeg bare ligger å vrir meg. Blir sprø, er jo sykt trøtt om morgenen jo.... Argh [:@]
Er jo skikkelig B-menneske, hjelper ikke mye når man skal tidlig opp på jobb. Håper det bedrer seg snart. [&o]

Jeg sover som en stein om natta, men hver eneste natt siden jeg var 5-6 uker på vei har jeg vært oppe og tisset. Er ganske irriterende fordi vi sover i 2. etasje og må heeeelt ned trappene for å komme til doen [:D] Men det er jo litt herlig og vite hvorfor  Heldigvis sovner jeg som en stein etterpå igjen..

Som dere kanskje ser på innlegget så er kl ca 5 en lørdags morgen [:o] Sover normalt både tungt og godt, men som flere her - har jeg først våknet kan det være vanskelig å få sove igjen. I natt ringte en gammel kompis av sambo, halv fire, i fylla. WHY????  Arrrgh! Og da var natta over for min del... Trodde de fleste hadde kommet over å ringe på den måten når man har rundet 30...

Åh er ikke det irriterende? Hadde en sånn telefon til mannen min for noen uker siden også. Noen av gutta hadde en diskusjon og kl 03 på natta fant de ut var en god tid å ringe rundt og sjekke med andre på. Jeg også kicka på at det var noe man burde være ferdig med når man var over 30 [8|]
Jeg mener å huske at jeg skreik "hils'n og si at kona er gravid og blir DRITFORBANNA!!!!! hehe [:)]

Back
Topp