Sover dere godt for tida da jenter?

vimsemams

Elsker forumet
Det gjør ikke jeg. Derfor gidder jeg ikke så mye som prøve å legge meg enda heller[8D]

Egentlig har vi en fantastisk deilig seng, meeen... den gjør seg ikke så godt når man har denne svære medisinballen midt på kroppen. Fått bekkenløsning sånn i siste liten her også, så det er jaggu ikke godt å ligge. Også må jeg på do ca mellom 2 og halv 3. Og kl. 4. Og mellom 6 og 7 en gang[:'(] Samme tidene hver natt[:D] Nesten komisk. Tror kroppen min gjør seg klar for nattevåk..[:D]

akkurat det samme her også.. må på do i 1-2 tiden.. 4-5 og 8-9 sirka.. kjenner jeg blir like irritert når jeg våkner av at jeg må tisse og det gjør såååå vondt i blæra også[:'(]
også finner jeg INGEN gode måter å ligge på..
Skal bli riiiimelig godt å få kroppen og ikke minst MAGEN sin tilbake igjen :)

Snur meg hele tida jeg, så overmadrassen flytter seg hver natt[8D] Ikke enkelt å flytte seg med vondt bekken heller, så sleper meg liksom rundt..[;)]

Men jeg har blitt veldig god på gamle CSI episoder ihvertfall da...[;)]

jeg sover som regel helt elendig.. men i natt fikk jeg sove helt greit faktisk..

NEI!!! [&o]
Ikke så mye dobesøk, kanskje en gang i løpet av natta. Men kroppen dovner bort og bena verker og må derfor snu meg hele tida... Dessuten våkner jeg av at jeg er så forferdelig tørst og har en drikkeflaske ved siden av senga....

Hadde vært kjekt med en oppladnings natt eller to ja aprilbarn!

Sover elendig som vanli her også. Bekkenløsning er noe herk - også i tillegg skal man drive å fly på do....[:@]

Sover utrolig dårlig om natta, håpløst og finne en god stilling, og vondt i bekkenet når jeg prøver å flytte meg rundt. Skal bli godt å få tilbake magen min [:D]

ORIGINAL: Lindus82

Hadde vært kjekt med en oppladnings natt eller to ja aprilbarn!

Sover elendig som vanli her også. Bekkenløsning er noe herk - også i tillegg skal man drive å fly på do....[:@]

jupp...

Jeg sover som en stein, kan hende jeg våkner en gang om natten for å gå på do, men langt i fra hver natt. Sovner som en stein etterpå. Kjempetakknemlig for at jeg ikke har noen plager, eller ligger våken... Men samtidig blir jo ikke kroppen forberedt på disse våkenettene med bebisen...[8|] 
Skal ikke være for kjepphøy, masse kan skje enda. Er 34+2 bare...

Unner dere alle god søvn, og god bedring med plagene, husk at det ikke er lenge igjen nå [:D]

Har sovet godt helt til nå egentlig. Men nå for tia har jeg masse kynnere om natta. Ikke det at jeg våkner pga det... Men hjertet mitt hopper av gårde når det begynner. Så jeg våkner stadig av hjertebank,tyngdefølelse i brystet og uregelmessig puls[:'(] Hvordan blir riene da tenker jeg?!

Jeg sover faktisk overraskende godt for tiden, våkner 03.14 hver natt og må på do da, men sovner fort igjen etter det... *krysser fingrene* for at jeg får beholde den gode søvnen noen uker til...[:)]

De ukene kjære var bortreist sov jeg egentlig ikke, men første natta etter at han kom tilbake har det vært fantastisk.[:D]
Våkner kanskje 1 gang for å gå på toalettet, men ellers sover jeg mega bra[:)]

Nettene har blitt ganske så søvnløse ja.....så er vel noe forberedelser tenker jeg.
Jeg sliter med at hendene mine dovner bort, og verker noe inn i hampen....Så må opp i gå litt, ganske ofte. Dessuten er jeg på do et par tre ganger i løpet av natta også..
Så ser ut som et vandrende lik til tider. Er trøtt, bleik å blodfattig..hehe.
Godt det ikke er så lenge igjen.[;)]

Har endelig fått to gode netter. deilig deilig.
men det varer vel ikke evig nei tihi

søvn hva er det???[:@]
jeg legger med 30 min etter sambo..sånn athan kan sovne til får han skal opp kl 6..så kommer jeg subbende...og da self våkner ongen og presser seg nedover og sparker og styrer,det blir varmt til meg av å på med dyna,snu hit å ditt,men helst vil jeg ligge på ryggen(gleder med til mage stilling)
opp på do kl halv 1 så 3 så 4 da skal katta også ut i samma slengen så er jeg heldig så er det både 6.7 og 8
gleder meg til det ikke prsser på noe egentli,men savner det sikkert[&o]

Jeg sover helt ok. Har mange av de samme plagene som dere, men så lenge jeg kan våkne uthvilt hver dag er jeg fornøyd. Legger meg mellom 20-22. Veldig trøtt og vond om kvelden. Er på do ca 2 ganger hver natt og snur meg sikkert 1000 ganger. Sovner som regel fort, men noen ganker kan jeg ligge våken og tenke på ting og tang uten å få sove. Men... Så lenge jeg våkner uthvilt når alarmen ringer 07.30 er jeg fornøyd.

ORIGINAL: vimsemams

Snur meg hele tida jeg, så overmadrassen flytter seg hver natt[8D] Ikke enkelt å flytte seg med vondt bekken heller, så sleper meg liksom rundt..[;)]

Men jeg har blitt veldig god på gamle CSI episoder ihvertfall da...[;)]

hehe kjenner meg igjenn[:D][;)]
også tar det jo vanvittig lang tid å sovne!!

Noen netter sover jeg veldig godt ... Andre netter.. ikke fullt så bra....
Høres vel ganske normalt ut .. Men våkner en del å må på do ... Og jeg pleier aldri å gå på do om natta....
Mange faktorer som spiller inn... SOver veldig godt når sambo har nattvakt.. føler det er godt å sove alene...

Back
Topp