sover dere for tiden?

MartheMor09+12

Forelsket i forumet
Sover dere for tiden? Her sliter jeg skikkelig med søvnen, og nå orket jeg ikke mer etter å ha våknet utallige ganger i natt stod jeg opp kl 04.30. Jeg er kvalm og uvell og bekkenet er vondt, og nedpress til de grader. Samboeren min har sagt at han kan levere 2 åringen vår i bhg, så jeg bare kan slappe av i dag.

Nei... sovner ca halv to på natten, og så er det å våkne mellom halv seks og seks som regel. Er kjempelei av å ligge å vri meg i senga og være stuptrøtt på dagtid! Blir til at jeg sover noe på dagen, kan variere mellom tre timer og en halv time. Har gitt opp å prøve å snu om på dette, er bare å samarbeide med kroppen...!

Blir lite søvn her. Blir veldig oppdelt og som oftest rundt 4 timer til sammen. Har også begynt å sove på dagen, prøver å holde det til en times tid, merker absolutt ingen forskjell på nattesøvnen, sover like dårlig uansett men humøret blir hakket bedre ;)

Sover ikke så mye nei. Bekkenet mitt tåler ikke at jeg ligger på siden, og det er den eneste stillingen jeg får sove på. Går greit en liten stund, helt til jeg må snu meg. Da bruker jeg laaang tid igjen.

Gleder meg til dette er over :D

Sover ganske greit jeg. Er veldig glad for det:)

Nå har jeg hatt ... en uke eller to hvor jeg har klart å sove. Lagt meg rundt 22-23, sovet til 05-06 (må opp tidlig) Men jeg tror det ble ødelagt i natt da jeg ikke klarte å sovne plutselig..

Men  har sliti frem til nå. Nedpress, bekkenet(!!!), kynnere. Urolig, rastløs, alt er feil. Hadde en periode jeg sov noen få timer hver natt og var helt på underskudd. Dritt, vi alle trenger jo søvnen vi kan få nå før babyen kommer.. Menmen!:-(

Sliter skikkelig innimellom pga magen er tung å drage med seg når jeg snur meg, og jeg må snu meg OFTE :p samtidig som halsbrannen blusser opp etter noen timer med søvn. Men har sovet natten gjennom hele helgen frem til i dag heldigvis.. Men uthvilt føler jeg meg aldri lenger.. tror ikke det blir den beste søvnen..

legger meg mellom 20 og 22 og våkner masse. står opp tidlig hver dag. søvn er oppskrytt

Sover ganske godt jeg... Må opp på do 3-4 ganger, men sovner raskt igjen.. Er sykemeldt så sover vel fra ca 01-10 hver natt tenker jeg.. Dere som sover dårlig får virkelig min sympati! Som om ikke siste ukene er tunge nok i seg selv! Håper dere får besøk av Ole Lukkøye snart :)

Nope... sovner kansje når eg legger meg ilag med sambo, men sover da bare ca 30 min :( så må jeg opp på do, etter det er det bare å gi opp... Det største problemet her er at armene mine dovner bort og gjør sinnsvakt vont, så når jeg nesten sovner må jeg snu eller opp å tisse igjen... men veldi ofte finnes jeg ikke trøtt.. men når sambo drar på jobb i 6 tiden, da får jeg til å sove til rundt 10-11... men sover aldri godt lenger....

nei sover elendig. våkner mange ganger hver natt med at enten bekkenet verker, kvalm, halsbrann, kynnere og nedpress. men ikke lenge igjen nå.

Kan verken skryte på meg sammenhengende eller bra søvn.. Er jeg heldig så sover jeg to timer sammenhengende.. Nå sliter jeg med tett nese, våkner fler ganger på natten av at jeg ikke kan puste... For å ikke snakke om en kropp som ikke er fornøyd uansett hvordan jeg ligger :P

Sover fryktelig dårlig!! Er helt utslitt.. sover 4-5 timer om nattan og det er ikke sammenhengende.
Inatt har jeg hatt så fryktelig vondt i ryggen

hva er søvn????

max 3-4 timer pr natt her, med tissepauser innimellom... LEI

nei sover ikke mye nei:( så sliten ja:(
bekkene plager meg virkelig så mye. sambo lever å henter gullet i barnehagen hver dag så jeg kan slappe av hjemme å ikke gjøre noe som gjør at jeg bli værre. alltså sitter kunn i ro:P men var ille plaga sist svangerskap med bekkenløsning.  gleder meg til å sove uten bekkenløsning, å ikke gå så ofte på do om natta:P 

Blir lite med søvn her også gitt, ofte på do på nettene og sovner ikke akkuratt med engang også var det det bekkenet da :/ Uff! slitsomt.. Men får kose meg med magen nå som det bare er 4 uker igjen til termin :)

Vel, klarer som regel ikke å sovne før etter halv 2-2. Noen ganger får jeg ikke sove før i 5 tiden. Men har veldig mye med at jeg er trøtt på dagen, prøver å ikke sove på dagen men blir fort en time på øye alikavel. Er trøtt hele dagen, heeelt til klokken viser at nå kan man legge seg, da er jeg ikke trøtt lengre. Så er med andre ord ikke på grunn av plager at jeg ikke får sove, er vist bare kroppen min som ikke fungere normalt.

Når jeg først sovner våkner jeg ikke så mye. Er vel en gang på do etter at jeg er sovnet og bruker å sove helt til halv 10-halv 12.

Sover veldig godt faktisk.. Legger meg mellom 22-23, og når ungene vpkner mellom 07-08 så ligger jeg og "våkner" mens de ser på barne-tv.. Skjønner ingen ting, ikke begynt med do-runder på natten heller.. enda! Husker jo det fra forrige gangene, så er litt overrasket over at jeg har så god søvn nå!

Sover helt greit, men våkner mye. Må endre liggestilling nesten hele tiden.

Egentlig deilig å høre at dere har det slik også, for jeg føler meg fullstendig ubrukelig om dagen. Er veldig glad for at jeg var tidlig ute med julegave innkjøp i år.
Nå har jeg fått sove på dagtid i dag, og det var helt herlig. Jeg er sykemeldt, men har en 2 åring her som krever at mammaen er full av energi. Så merker jeg er mye mer sliten denne graviditeten enn med første. Da var jeg også sykemeldt på slutten og slet veldig med å få sove, men kunne jo sove når som helst siden jeg bare hadde meg selv å tenke på. Regner ikke med at det blir så mye mer søvn når lillebror kommer, så jeg ønsker meg virkelig bedre nattesøvn til jul, så jeg får ladet opp litt energi.

Back
Topp