Sover dere dårlig?

norwegianwood

Betatt av forumet
MAI 2013
Jeg ligger bare og vrir meg i sengen for tiden. Er stuptrøtt om kvelden, men kroppen klarer liksom ikke å falle til ro. Og om morgenen er jeg like trøtt som kvelden før. Har ikke blitt kvalm ennå, men nå blir jeg det snart - av søvnmangel:)

Så kjett... Kan tenke meg det blir slitsomt!! Jeg sover som en stein.. Bortsett fra at jeg må på do 1-2 ganger om natta.. Har heldigvis så godt sovehjertet at jeg sovner fort igjen..

Jaaa, jeg er helt ferdig etter å ikke ha fått sovet natta gjennom på mange uker.. Vil bare sove hele tida, men får det bare ikke til :(

Jepp, nesten meir sleta når eg våkner enn då eg la meg emoticon

Jepp, nesten meir sleta når eg våkner enn då eg la meg emoticon

Jeg sovner når jeg legger meg, men er aldri uthvilt. Må også på do minimum 2 ganger i løp av natta, men sovner igjen med en gang. La meg og SOVNA halv 10 i går kveld, sto opp halv 9 i dag tidlig. Likevel var jobben slitsom, trøtt hele dagen... Og jeg dropper kaffe, så da er det lite som hjelper!

Jaaa, kan våkne midt på natten og bare være lyyysvåken. Og vet fra forrige svangerskap, at det blir mest sannsynlig verre:p

Jeg sover urolig. Jeg sover gjerne natten gjennom, men jeg er aldri uthvilt.
Jeg har en 2 åring som er syk, og befinner meg i zombie stadiet for tiden :/

Dette har snudd fullstendig for meg denne uka. Er normalt skikkelig B-menneske som trenger masse søvn. Siden positiv test har jeg våkna uthvilt og klar i halv sju-tida, lagt meg seint og hatt masse energi. Til tross for at jeg er oppe 1-2 ganger om natta på do. Denne uka har jeg vært helt skutt... Trøtt og gjesper på dagtid, sover på ettermiddagen og i seng tidlig, men like sliten om morran. Nå føler jeg at de nattlige dobesøka ødelegger søvnen litt også, mens jeg gikk i søvne før.

Jeg sover vel greit nok når jeg først sovner, jeg bare drømmer en del noen netter. I natt drømte jeg at jeg hadde flyttet inn i et hus der det spøkte skikkelig. Ordentlig ekkelt, da passer det bra at jeg benker meg foran Åndenes Makt i kveld.. hehe..

Men jeg sliter mest med det å sovne, for det er så mye som kverner rundt i hodet. Og snuppa har hatt en tendens til å våkne på natten/veldig tidlig på morgenen i det siste pga tenner og sykdom og da klarer jeg ikke å sovne igjen. To netter har jeg vært våken siden 04:30..

Forrige gang sovnet jeg etterhvert ut i svangerskapet plask med en gang jeg la meg - veldig uvant - og våknet pling ca kl 06:30-07:00 uansett helg eller hverdag. Husker jeg synes det var så teit at jeg ikke klarte å sove lenger når jeg hadde "siste sjanse" på leeeenge...

Back
Topp