Sover de like mye/lite hver dag?

Grete71

Forumet er livet
Nokså likt her... Dvs i går var Mathias MYE våken på kvelden, men har hatt en kjempegod natt, heldigvis! [:D] Så langt i dag er det jammen ikke mye han har vært våken.... [8|]

Noen dager sover hun hele tiden og jeg frykter natten, men så sover hun godt da også. Hehe.
Noen dager sover hun lite (i går sov hun bare max 2 timer mer enn meg og samboer), men sov godt om natten.

Men jeg føler ikke jeg vet i fra dag til dag om hun kommer til å være våken eller ikke. [8|] Hun kan liksom ha flere sove dager eller flere våken dager på rad, osv... Men det går nå fint. Hun er flink til å ligge å pludre for seg selv dei dagene hun baaare er våken. [;)]

ja, han er ganske mye våken nå! Første ukene sov han jo mye, men nå merker vi at han er blitt "stor" gutt, gitt! [:D] Han er våken hele formiddagen, så sover han litt, før han er våken hele kvelden! Også sover han godt om natten! HERLIG! [:D]

Amanda har fra dag 1 sovet veldig lite på dag og sover rundt om natten (altså 5-7 timer omgangen).
Men de siste 3 dagene er hun blitt den sove-jenten. Sover mens vi går tur i ca 1,5-2 timer og videre på altanen når vi kommer tilbake! Og så litt små lurer innimellom. Så prøver jeg legge henne ca 22. Da sovner hun alt fra da til 00.30 og sover til 10-12 (med mating innimellom selvfølgelig) før hun er klar for å stå opp!

Back
Topp