Sover dårlig

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Tror ikke jeg har hatt en ordentlig god natt etter jeg tester positivt. Jeg er typen som sovner fort og sover godt gjennom natten. Skjønner ikke hva som har skjedd. Er ikke dårlig eller noe gjennom natten, må bare opp å tisse en gang. Rare greier.

Jeg er lik som deg, egentlig et ordentlig sovedyr, men nå sover jeg veldig urolig. De siste dagene har jeg vært kvalm om natten, men sov dårlig før det også. Men er jo så trøtt, men også når jeg sovner på sofa så sover jeg en time eller noe, før jeg våkner å er stuptrøtt.. Jeg må ikke på do om natten, så det er ikke det som gjør det heller... Slitsomt!

Tror ikke jeg har hatt en ordentlig god natt etter jeg tester positivt. Jeg er typen som sovner fort og sover godt gjennom natten. Skjønner ikke hva som har skjedd. Er ikke dårlig eller noe gjennom natten, må bare opp å tisse en gang. Rare greier.
Jeg våkner hver eneste gang jeg snur meg. Ikke sånn at jeg sitter lys våken - men nok til at jeg sjekker hva klokka er og ser at det ikke er morgen :arghh: Også våkner jeg grytidlig fordi jeg er helt tett i nesa/bihulene og ikke får puste.

I går la jeg meg 01:30, og stod opp 07:00 fordi jeg ikke fikk puste.. ikke rart man blir sliten :p

Jeg er motsatt, har sovet dårlig i mange år, våkner og våkner, men sovner stort sett igjen ingen kort tid. Har i tillegg en 10 måneder gammel baby som våkner i hytt å pine. Det nye etter jeg ble gravid er derimot at nå får jeg ofte ikke sove igjen når jeg først våkner. I går natt våkna jeg to og det var det, ikke mer søvn den natta. I natt gikk jeg rett og slett å la meg samtidig som baby klokken halv åtte, og stod opp fortsatt trøtt klokken sju.

Jeg er et skikkelig sovedyr til vanlig, ikke noe natteoppvåkning.. men nå :laughing002 I natt var jeg oppe 3 ganger på do, pluss en gang når katta bestemte seg for at ho skulle ut:bag: sover hver ettermiddag, da sover jeg skikkelig godt

Har alltid slitt med søvn, men er ekstra ille når jeg er gravid :p og nå som guttungen endelig!!!! stort sett sover natten gjennom så våkner jeg en gang i timen likevel fordi jeg er gravid. Forventer ikke noe særlig søvn når lille spire blir født og halvannet år etter det, men da er det jo godt man er vant til lite søvn og klarer seg ganske bra med lite søvn da :hilarious:

Samme her! Det må være på grunn av graviditeten. Jeg har aldri slitt med søvn tidligere. Nå har jeg oppvåkninger 3 ganger ila natten. Kl 06 sliter jeg av og til med å få sove igjen. Hvis jeg står opp er jeg trøtt resten av dagen.. Utrolig irriterende. Vi får satse på at det bedrer seg i andre trimester :)

I starten var jeg på do ca 4 ganger hver natt, nå er jeg kvalm på natten men do er redusert til 2 til 3 turer......kan ikke huske jeg har vært så kvalm på natterstid er med noen av de andre.....håper det gir seg snart

Back
Topp