Sover dårlig

Iselin❤️

Glad i forumet
MayDay2021
Dårlig søvn hver natt, føler jeg er mye sånn i halvsøvne, men aldri sover tungt liksom.
Er i uke 8+5 (mulig 9+5 iflg legen, litt usikkert pga ustabil syklus)

Våkner til hver gang jeg snur meg bl.a. pga veldig ømme pupper, så gjør vondt i de når jeg skifter side o_O

Flere med samme problem?
Noen tips for bedre søvn?

Jeg sliter med akkurat det samme! Er nok også mye på grunn av ømme pupper her også, fordi man merker så godt når man snur seg. Men det er mange tanker som raser i hodet også, så tenker det må være litt av grunnen til at jeg sover urolig. Mens samboeren sover som en stein ved siden av :confused013

Ja samme her.
Men så har jeg en gutt som våkner på natten fremdeles og jeg må tisse hele tiden, den følelsen av å konstant måtte på do forsvant aldri siden sist graviditet, og nå er det enda værre. Så jeg ligger våken fra ca kl 02 og sovner 05 og våkner 06:shifty:
Men er student så da får jeg sove på dagen når jeg ikke har forelesning.

Dårlig søvn hver natt, føler jeg er mye sånn i halvsøvne, men aldri sover tungt liksom.
Er i uke 8+5 (mulig 9+5 iflg legen, litt usikkert pga ustabil syklus)

Våkner til hver gang jeg snur meg bl.a. pga veldig ømme pupper, så gjør vondt i de når jeg skifter side o_O

Flere med samme problem?
Noen tips for bedre søvn?

Sliter med det samme, våkner utrolig mange ganger ila. natta. Jeg har vann, knekkebrød og nesespray ved siden av senga så jeg i alle fall ikke skal måtte stå opp åp grunn av andre ting enn at jeg må på do :joyful:

Kan det hjelpe å sove med en myk (ikke for stram) sports-BH kanskje? Det gjør jeg av og til, men føler det kan bli litt klamt så av og til ryker den uansett ila. natta. Men kan i alle fall hjelpe med akkurat den snuingen da, kanskje. :shy:

Jeg bruker Pierre Robert sine til dette, i en større str. enn til trening. De er også koseBH-ene mine som jeg bruker rundt i huset og sånn :happy:

Håper den lette søvnen går over snart og at du får sove bedre etter hvert :Heartred

Desverre helt normalt..
Jeg er en av de som nesten sluttet å sove når jeg er gravid, og søvnbehov går også ned så får ikke sove på dagtid heller. Sliter med kramper i beina, kvalme, uro i kroppen, burning feet ligamentamerter osv.
Da jeg fødte førstemann hadde jeg ikke sovet på 5 døgn. Gleder meg til baby kommer og jeg får sove mer :hilarious:

Jeg bruker en pute mot brystene de dagene det er værst, så støtter puten i mot:)
Og så har jeg begynt å høre på lydbok, det gjør at jeg får god søvnkvalitet og sovner raskt:)

Sover masse men fortsatt like trøtt :hilarious: Hadde en 3 timers sofa lur igår, og sov i over 10 timer i natt men fortsatt trøtt nå:hilarious: Og jeg har gått hjemme i 1 uke :confused:

Jeg sover dårlig om natten og våkner veldig lett, men på dagtid kan det gå jordras rett ved siden av uten at jeg våkner. Jeg sover når jeg kan og håper alltid på en god natt søvn enn så lenge. Var sånn sist også, men det bedret seg i 2. trimester

Ja samme her.
Men så har jeg en gutt som våkner på natten fremdeles og jeg må tisse hele tiden, den følelsen av å konstant måtte på do forsvant aldri siden sist graviditet, og nå er det enda værre. Så jeg ligger våken fra ca kl 02 og sovner 05 og våkner 06:shifty:
Men er student så da får jeg sove på dagen når jeg ikke har forelesning.
Må alltid opp for å tisse jeg og. Hver natt! Men heldigvis sovner jeg igjen :)
Usj - håper det ikke går utover forelesningene dine!

Sliter med det samme, våkner utrolig mange ganger ila. natta. Jeg har vann, knekkebrød og nesespray ved siden av senga så jeg i alle fall ikke skal måtte stå opp åp grunn av andre ting enn at jeg må på do :joyful:

Kan det hjelpe å sove med en myk (ikke for stram) sports-BH kanskje? Det gjør jeg av og til, men føler det kan bli litt klamt så av og til ryker den uansett ila. natta. Men kan i alle fall hjelpe med akkurat den snuingen da, kanskje. :shy:

Jeg bruker Pierre Robert sine til dette, i en større str. enn til trening. De er også koseBH-ene mine som jeg bruker rundt i huset og sånn :happy:

Håper den lette søvnen går over snart og at du får sove bedre etter hvert :Heartred
Det håper jeg og! :p Og det samme til deg!

Smart med knekkebrød og nesespray på nattbordet i tillegg til vann - det må jeg nok kopiere ;)

Vurderer om jeg skal prøve på noe sportsbh eller noe slikt på natten ja! Er så frustrerende å våkne hele tiden :sour::eek:

Desverre helt normalt..
Jeg er en av de som nesten sluttet å sove når jeg er gravid, og søvnbehov går også ned så får ikke sove på dagtid heller. Sliter med kramper i beina, kvalme, uro i kroppen, burning feet ligamentamerter osv.
Da jeg fødte førstemann hadde jeg ikke sovet på 5 døgn. Gleder meg til baby kommer og jeg får sove mer :hilarious:
Oj såpass! håper det ikke blir så ille her :confused:
Får sovet litt på dagtid i helgene, men rekker det liksom ikke i ukedagene. Jeg har alltid hatt vanskelig for å sovne i tillegg, så er ikke så god på det med å duppe på sofaen. Ikke så lett med to hunder heller som helst skal oppå (en på 16 kg og en på 56 kg) :p

håper du får sovet bedre ila svangerskapet og da! Så du slipper å vente til etter fødsel:wideyed:

Jeg sover dårlig om natten og våkner veldig lett, men på dagtid kan det gå jordras rett ved siden av uten at jeg våkner. Jeg sover når jeg kan og håper alltid på en god natt søvn enn så lenge. Var sånn sist også, men det bedret seg i 2. trimester
Har alltid våknet lett jeg også, men ikke på samme måte som nå :wtf:

Skulle gjerne hatt godt sovehjerte! Samboer kan sove omtrent når og hvor som helst - jeg våkner lett også om jeg mot formodning klarer å sovne på sofaen :wideyed:

Sover også dårlig. Jeg drømmer så mye, mye drømmer om at gutta skader seg, nesten skader seg eller utsettes for ulykker eller nesten ulykker. Våkner helt svett og sliter med å få sove igjen. Søvnen jeg har er veldig urolig

Sover dårlig, vokner 3-7 ganger i løpet av natten. Så her blir morgenen lang i senga. :oops:

Har vanskelig for å sovne, tar sykt lang tid... Hviler mye på dagen, selv om jeg ikke sover, så kan være derfor.. Kvalmestillede har sluttet å virke, de fleste gangene sluknet jeg tvert av dem..
Men når jeg endelig sovner, så sover jeg som en sten. Sliter noe sykt med å stå opp om morgenen :inpain:

Sover også dårlig. Jeg drømmer så mye, mye drømmer om at gutta skader seg, nesten skader seg eller utsettes for ulykker eller nesten ulykker. Våkner helt svett og sliter med å få sove igjen. Søvnen jeg har er veldig urolig
Uff så fælt! :nailbiting:

Godt å høre at vi er flere. Jeg sover dårlig om natten, skal lite til for at jeg våkner og føler søvnen er urolig, må opp for å tisse et par ganger også våkner jeg av sønnen min et par ganger (i hvertfall), og nå hoster jeg mye i tillegg. Føler søvnen blir så oppstykket at jeg ikke får kommet i ordentlig dyp søvn. Forrige svangerskap sovna jeg på sofaen om kvelden, men det har bare skjedd noen ganger dette svangerskapet. Drømmer om bedre søvn i andre trimester :Heartpink

Oppe flere ganger om natten . Sliter med å sovne og sover veldig lett , merker jeg blir litt sliten av det :wtf:

Back
Topp