Sover dårlig

Migica

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
❤ Aprilbarna19 ❤
It's gonna be May 2019
Flere med meg?
Er oppe 3-5 ganger per natt på do. Er nok en slik gravidting for meg siden jeg var slik med vesla og. Men i det siste har jeg begynt å våkne i litt for mye i firetiden slik at jeg gjerne bare ligger og dormer til halv seks når jeg må opp og gjøre meg klar for jobb. Dette har sikkert tenkt å være slik ut svangerskapet eller??? Kommer til å bli svart under øynene etter hvert....

Så slitsomt! Håper det bare er en fase! Tisser gjør jeg også flere ganger per natt men sovner direkte igjen.

Så slitsomt! Håper det bare er en fase! Tisser gjør jeg også flere ganger per natt men sovner direkte igjen.
Ja var liksom greit nok når jeg var oppe og tisset i halvsøvne bare. Nå er det bare skikkelig slitsomt...

For meg sist ble det ikle bedre, ble egentlig bare verre etterhvert såååå... Sorry for ikke å ha noe oppløftende å komme med!

Jeg slipper foreløpig så mye tissing *bank i bordet*, men våkner en del i løpet av natten ganske ofte. Kan våkne kl 3 og føle at vekkerklokken ringer snart, og så våkne halvannen time senere. Sovner som regel igjen, men merker at jeg sover enda mer urolig og lettere enn jeg allerede gjør :sorry: Så føler med deg :oops:

For meg sist ble det ikle bedre, ble egentlig bare verre etterhvert såååå... Sorry for ikke å ha noe oppløftende å komme med!
Haff... jaja.. spent på hvor lenge det går medc100% jobb gitt. Men holder jo ut enn så lenge. Sovnet på sofaen i aften og. Det hjelper jo på litt :)

Haff... jaja.. spent på hvor lenge det går medc100% jobb gitt. Men holder jo ut enn så lenge. Sovnet på sofaen i aften og. Det hjelper jo på litt :)
Jeg er overlykkelig for at jeg ikke jobber før 2.1 ass, for dette er litt krise! Så føler virkelig med deg! Jeg legger meg ofte med lillegutt kl 19.30, da ofte ufrivillig fordi jeg sovner ;) når han våkner rundt kl 2-4 da, så tror jeg at det er morran og noen ganger :grumpy:

På de værste nettene er eg oppe en gang i timen og tisser :( Husker det var slik med første og, med nummer to var eg oppe maks et par ganger og ofte sov eg hele natten gjennom :)

Husker jeg sov dårlig i mitt første svangeskap. Denne gangen har det vekslet litt. I perioder sliter jeg med å sovne, mens jeg i andre perioder har våknet fra 4tiden. Nå har jeg sovet nokså greit en periode, så håper det varer. Heldigvis tar samboer sønnen vår hvis han våkner på natt og hvis han våkner veldig tidlig (før seks).

Når eg våkne om natta så våkne eg skikkelig. Bruker lang tid på og sovne igjen også... står opp mellom fire og fem uansett hvor seint eg legge meg så eg legge meg tidlig for og få nok søvn.

Det jo det er mange som sliter med det samme ja... I natt også, våken fra fire. Skikkelig sliten rett før klokka skal ringe.. jaja.. Nå er det heldigvis snart helg. Pga turnusbytte så har jeg hatt superflaks og skal ikke jobbe helga før i romjula. Det er iallefall godt å slippe!

Jeg våkner også nesten hver eneste natt og sliter med å sovne igjen. Jeg er 80% sykemeldt, så kan heldigvis ta igjen tapt søvn på dagtid. Men det er utrolig irriterende..

Jeg våkner også nesten hver eneste natt og sliter med å sovne igjen. Jeg er 80% sykemeldt, så kan heldigvis ta igjen tapt søvn på dagtid. Men det er utrolig irriterende..
Ja jeg føler at dette nå blir værre for hver natt som går...

Samme her... Jeg står heldigvis bare opp en gang om natta for å tisse (enn så lenge) og sover stort sett hele natta, men søvnkvaliteten er ELENDIG. Så urolig søvn og mye mareritt så jeg er helt utslitt på morgenen..

Heilt grusomt! Ein ting e ag eg går på do ofta men våkne jo hver gang eg snur meg o_O

Føler at jeg bare sover dårligere og dårligere. Våkner stadig, bare jeg skal snu meg. Og snur meg mye om natten, det har jeg alltid gjort, men ikke merket noe særlig til det før nå. Er sliten i utgangspunktet, men dette hjelper ikke på formen. Hvordan skal dette bli når magen blir enda større og mer vrient å ligge behagelig?! :confused: Og når presset på blæren blir verre i tillegg?!

Her har det blitt verre den siste tiden, ser på klokka i 3 tia hver natt for tror det er morgen.. så ligger jeg å vrir meg ei god stund før jeg våkner igjen i 6 tiden.
Kan ligge å vri meg ei god stund til men blir ikke skikkelig søvn.

Høres ut som jeg ikke er alene ja... fire-fem måneder til med dette.. Jeg er helsefarlig på jobb av og til nå..

Jeg hadde en periode for et par uker siden som var ganske ille, var våken 3-4 ganger pr natt. Selv om jeg sovnet igjen så ble det ikke noe god søvn.

Sliter nå hvis jeg legger meg for sent, altså at jeg har blitt for trøtt, da er jeg oppe flere ganger og vrir meg hele tiden uten at det er noe god søvn.

Så for min del er løsningen å legge seg tidlig nok, på de verste dagene stuper jeg i seng 20.30, men det har fungert for min del :)

Back
Topp