Sover dårlig

Mammalicious

Glad i forumet
Mailykke 2018
Det er så irriterende, den siste uken har jeg sovet utrolig dårlig.

Uten at det er noen spesiell grunn til det, så våkner jeg mange ganger hver natt. Våkner og kan ligge våken en time eller mer. Våkner som regel ved halv seks-tiden og ligger våken til vekkerklokken ringer kl. syv.

Er jo selvsagt stuptrøtt på ettermiddagen da.

Noen som kjenner seg igjen?

Kjent sak, våkner pga kvalme. Veldig kjedleig, håper du snart sover bedre. Jeg kan sove på dagen, så det går fint, men er jo irriterende.

Blir vekket av 2-åringen hver natt, og da kan det av og til ta litt tid å sovne igjen. Blir desto trøttere på dagen [emoji42]

Kjenner meg veldig igjen.. er i underskudd på søvn kjenner jeg.. har ikke sovet ordentlig godt siden uke 6. Våkner flere ganger om natten og sovner ikke ordentlig.. på dagtid får jeg ikke sove da jeg må tisse hele tiden [emoji87] i tillegg har jeg en toåring som ikke sover hele natta.. slitsomt.. håper det blir bedre snart for alle som sliter med det samme [emoji1317]

Jeg har vendt meg til å sove dårlig nå... slitsomt, men tar det som det er og sier ja takk til den lille dype søvnen jeg får i mellom de gangene jeg våkner[emoji12]

Jepp, våkner når mannen står opp kvart på fem og klokka kan fort bli syv før jeg sovner igjen, sykemeldt da så begynner en del seinere på jobb og kan sove til i ti tia [emoji5]️

Jeg kjenner meg også igjen.. heldigvis har jeg stort sett mulighet til å sove mange timer da, og det hjelper jo noe selvom kvaliteten på søvnen er utrolig dårlig.. har hatt mye hodepine og vært helt utslitt de siste ukene..

Ammet yngste og får ikke sove igjen. Er sykemeldt så kan sove i ukedagene, men i helgene er det for travelt. Har vært en urolig natt -vil bare sove, men får ikke det til...

Huffe... jeg har slitt med søvnen selv, men ikke så ille som en del av dere andre.
Opplever samme greia: er trøtt, men sliter med å sovne. Og sover fryktelig lett.

Det verste har vært denne overveldede trøttheten den siste tida, kroppen har vært kjempetung og formen har vært skikkelig laber. Jeg har rett og slett vært helt, fullstendig ubrukelig. Slet med ME og utmattelse for en del år tilbake, så når jeg føler meg så sliten får jeg flashback til en skikkelig vanskelig periode og da blir jeg skikkelig deppa og utafor. Akkurat samme visa forrige svangerskap. Håper det går mot lysere tider nå... snart 12 uker og i dag har jeg faktisk vært litt bedre! Gikk løs på kjøkkenet og har endelig fått tatt et tak og rydda opp det verste her. Hurra! :p

Uten at det er noen spesiell grunn til det, så våkner jeg mange ganger hver natt. Våkner og kan ligge våken en time eller mer. Våkner som regel ved halv seks-tiden og ligger våken til vekkerklokken ringer kl. syv.

Kjenner meg veldig igjen! Har hatt det sånn hele veien, noen netter er bedre enn andre.
Men her også, sove en time etter jobb er et must.. Veldig slitsomt!

Jeg er også utrolig trøtt, men jeg får ikke sove. Ligger våken halve natta føles det ut som, og våkner opptil flere ganger. Er så sliten. Jeg finnes ikke kvalm, og er heller ikke særlig sulten, så hos meg er det ingenting. Det bare er slik akkurat nå. Har også en del voldsomme hodepiner :3
Dette blir noen hyggelige måneder kjenner jeg.

Jeg sover også ekstremt dårlig.. Sover veldig lett og drømmer masse.

He He He ja!! Helt likt her

Back
Topp