Sover dårlig

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Flere enn meg som sover dårlig...?
Føler jeg bare lå og snudde meg i hele natt... har vært sånn hele uka, men blir værre og værre.
Klarer bare ikke å finne noen god liggestilling. Har pute mellom beina, og legger dyna litt under magen så den ikke henger når jeg ligger sidelengs. Men jeg får så vondt i hofta...
Også kan jeg ikke ligge på magen eller ryggen lenger. Er så frustrerende. Og blir jo så trøtt på dagen. Sovner på sofaen etter jobb da. Kanskje prøve å holde meg til kvelden. Ugh.. [emoji42]

Jeg sover også kjempedårlig om dagen. Jeg ligger forsåvidt godt men våkner hele tiden, type hver time og må på do hele tiden. Jeg drømmer også så mye rart det lille jeg sover at jeg er helt utslitt når jeg våkner. Lite og dårlig søvn og en skikkelig hodepine på 3. dagen er ingen god kombinasjon..

Jeg sover ok når jeg sover, men våkner så ofte :sorry: og hver gang jeg våkner så må jeg på do,selv om det kanskje bare er en halvtime siden sist :sorry:

Huff, føler med deg..

Jeg og sover dårlig, våkner ofte. Må skifte stilling, ofte opp å tisse. Her har det nok og med hun på 1 år i naborommet, men!

Sover dårlig jeg også. Men jeg opplever at jeg sover bedre på dagen enn på natten :hungover:
Prøvde i går å presse meg selv etter jobb. ikke sove og heller legge meg tidlig på kvelden.
Vell... Det var ingen suksess. Sov like dårlig som vanlig. Og føler jeg mangler mye søvn.:oops:

Jeg sover veldig dårlig. Sovner ofte ikke før 2-3 og sover dårlig til 5 også fra 5 til 10 (hvis jeg ikke skal på jobb) sover jeg ok. Er verre når jeg skal på jobb og må opp 6.30

Samme problem her, lite søvn om natta. Men sover godt på morgenen fra 5-9. Da er det bare å gi opp:facepalm:
Er heldigvis ikke plaget med å være trøtt, men merker at jeg tåler mindre før energien går tom.

Problemet er jo at når jeg legger meg ned for å sove så skal mini sette i gang med ekstemøvelser i magen og da er det ikke bare bare å få sove. Skal jo ikke klage, men føler meg litt som prinsessen på erten med alle putene jeg har i sengen [emoji3]

Jeg sover godt når jeg først sovner[emoji42] men ligger litt våken for ninjaen i magen er meget aktiv når jeg skal sove[emoji12] også må jeg stort sett på wc en gang iløpet av natten.

Så rart. Fikk ikke sove før nærmere 03.30 i natt jeg heller. Og når je sover føler jeg at jeg ligger våken [emoji52] Har klødd meg overalt og har hatt så vondt i bekkenet. Kan ha noe med kropraktortimen i går, satte nåler for første gang. Håpe det bare var i natt, er så avhengig av å sove! [emoji33]

Sover dårlig her også. Våkner hele tiden, vrir og vender på meg. Sover mye bedre på dagtid enn på natten. Så blir ofte en relativt lang middagslur på flere timer. Likevel sovner eg på kvelden, bare at eg våkner en del..

Jeg har sovet dårlig siden før positiv test.. dogåing var det verste i starten, nå er det vondt i bekkenet når jeg må snu meg, armer som sovner og hetetokter som er problemet. Men det er vel en måte for kroppen å venne seg til våkenetter med de små. Kan fort sove noen timer på dagen hvis jeg først legger meg til.

sover ekstremt dårlig, men har to natteranglere her hjemme fra før som tuller til nattesøvnen da

Er gjerne våken flere ganger ila natta. Ofte en times tid i firetiden. Er ofte i seng før ni, og nå i ferien har jeg ofte en lur midt på dagen. Håper det blir bedre når hverdagen starter med full jobb og levering og henting i Bhg og skole og oppfølging av barna på kvelden. Da rekker jeg hvertfall ikke å sove midt på dagen!

Sover dårlig jeg også.. finner aldri noe god liggestilling, bare snur på meg hele tiden og må tisse hele tiden [emoji23] typisk at når man endelig finner en god liggestilling så må man tisse [emoji23]

Da var det ikke bare meg nei! [emoji28] Er vel bare noe vi må venne oss til gjennom svangerskapet da?
Nå har jeg hvertfall kjøpt meg en bbhugme, og har ett ørlite håp om at det skal hjelpe på liggestillingen. Men om det hjelper på hofta, tissinga, varmen og krampen i leggene tviler jeg litt på [emoji849] Ugh

Sleit veldig meg søvnen tidlig i svangerskapet så har det vært bra til nå, nå har jeg begynt å våkne mellom 5 og 6 hver dag å får ikke sove etterpå, ligger i senga å bare vrir meg, orker ikke stå opp så tidlig heller[emoji28] hvertfall ikke nå når jeg har ferie! (Har ikke barn fra før heller som jeg må opp med)

Back
Topp