Sover dårlig?

Veldig_spendt

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Er det andre enn meg som sover utrolig dårlig? Våkner hver gang jeg skal snu meg, vondt både her og der.. Må på do, veldig var på lyder osv.. Har bbhugme som fungerte godt en periode.. Syns ikke den er så god nå.. Føler meg mer utslitt når jeg våkner enn før jeg la meg.. Uff..

Jeg får ikke akkurat noe skjønnhetssøvn jeg heller. Våkner når jeg snur meg, drømmer mye etc og er mer sliten når jeg står opp enn når jeg legger meg :(

Samme her. Er mye frem og tilbake. Husker det godt fra sist også. Kjøpt meg Bbhugme nå så får vi se.
Har allergi så tar tabletter på kvelden og ofte så sover jeg godt etter jeg har tatt de (de sølver jo litt, derfor jeg tar de på kveld). Ellers så er det viktig for meg å ha det kjørlig.

Er det andre enn meg som sover utrolig dårlig? Våkner hver gang jeg skal snu meg, vondt både her og der.. Må på do, veldig var på lyder osv.. Har bbhugme som fungerte godt en periode.. Syns ikke den er så god nå.. Føler meg mer utslitt når jeg våkner enn før jeg la meg.. Uff..
Tror det er vanlig og kroppen som gjør seg klar for våkenetter :)
Jepp, husker godt det fra svangerskapet med sønnen min. Har ikke begynt enda denne gangen heldigvis :)

Jeg sover også ganske dårlig. Mår jeg ikke må på do, så har jeg vondt i hofta, og om det ikke er det. Så snorker samboeren.. gir snart opp..

Jeg våkner ørten ganger ila natten og må finne ny sovestilling. Lys våken hver gang, til tross for at jeg er stuptrøtt hele dagen. Gruer meg nesten litt til samboeren kommer hjem igjen, for jeg er redd jeg vil vekke ham også med romsteringen min.

Jeg sov fryktelig dårlig tidligere, men akkurat nå går det overraskende greit. Har slutta å må opp så mye på do om natta, så er sikkert derfor. Sliter med vondt i ryggen da, så når jeg våkner om morgenen må jeg stå opp, gjør alt for vondt til å ligge å dra seg eller prøve å sovne igjen...

Back
Topp