Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei![]()
Er det flere som sover dårlig? Jeg er 4+2 i dag og siste dagene har jeg drømt så mye rart! I tillegg våkner jeg så tidlig. Slitsomt når mannen ligger ved siden av her og sikkert ikke våkner på en god stund, hehe.
Sover ganske dårligt ja. Drømmer mye men det har jeg alltid gjort men de er ganske litt rarere nå. Våkner tidlig uansett. Legger meg og tidligare enn før. Men er stup trøtt når jeg våkner. Føler jeg går rundt som en zombi hele dagen :/
Ja samme her. Drømmene er mye mer tydelige nå, og veldig rare! Legger meg også tidlige, så kan hende det er derfor jeg våkner litt tidligere enn vanlig også. Men tror sult spiller inn også, sulten hele tiden! Men når jeg skal spise så har jeg ikke lyst på mat. Mye rart som skal skje med kroppen vår
Den værste trøttheten for meg har nok ikke kommet enda. Så venter i spenning på når det kommer :/
Ja det med mat er rart. Er også mer sulten men blir også veldig fort mettbruker lengre tid på å spise. Har også gått ned 1kg nå på ca 1 uke. Den eneste gangen jeg er småuggen er når jeg er sulten ellers få symptomer. Veldig oppblåst på kvelden. Ser gravid ut men så har jeg jo mage fra før. Gått ned 17 kg nå siden mars
![]()
Ja :/ Har sovet dårlig og våknet tidlig (kl 8 i dag) siden jeg testet positivt for nøyaktig en uke sidenNå skal det sies at jeg grubler mye pluss tissing ila natta
![]()