Sover dårlig

Fykers

Gift med forumet
Marslykke 2016
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Marsipanene 2019
En del turer på do, og turntrening i magen. Noen som kjenner seg igjen? Hihi

Jeg sover veldig dårlig, blir sannelig ikke mange timene tilsammen i løpet av døgnet. Nesten redd jeg sover så lite at det ikke er bra. Babyen er aktiv fra 22-23 til 06 ca. Så jeg får sove fra ca klokka halv 7 til klokka halv 8. Så fra 10 til 14. Og innimellom en dupp eller fire på sofaen i løpet av kvelden ettermiddagen.

Sömn , vad är det ? :D lycklig om jag får några få timmar på natten å dagen

Søvnrutinene har skjært seg siste uka. Er så utrolig trøtt etter jobb og legger meg gjerne før 21 og sover som en stein. Våkner rundt 4-5 og må på do og sliter med å sovne igjen etterpå, så blir liggende våken til 06 før jeg gir opp og står opp :p

Søvnrutinene har skjært seg siste uka. Er så utrolig trøtt etter jobb og legger meg gjerne før 21 og sover som en stein. Våkner rundt 4-5 og må på do og sliter med å sovne igjen etterpå, så blir liggende våken til 06 før jeg gir opp og står opp :p
Omtrent det samme her. Håpløst!

Mye do gåing om natten. Veldig slitsomt. Typisk 4 ganger per natt.
Ellers ok, men kan ikke bli liggende for lenge på en side.

Kjenner meg veldig igjen <3 opp å tisse ofte + en kickbokser i magen. Kjenner sparkene utenpå magen nå i uke 19

Samme her

Back
Topp