Sover dårlig

Happiness36

Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Før helga kunne jeg sove døgnet rundt. Nå siste to nettene har jeg hatt problemer med å sovne, og sover skikkelig dårlig- både på natta og på dagen. Sov lite natt til i går så prøvde så klart å sove på dagen, blir jo helt utslitt. Er utrolig trøtt også.

Uff, det er ikke godt :-( sover dårlig jeg og, men hittil er det pga veldig tett nese. Men rullet meg over på magen inatt, måtte fort rulle meg over igjen da jeg fikk skikkelig vondt i puppene.
Håper dette med søvn blir bedre for deg, er utrolig slitsomt gå som en zombie i lengden.

Har det sånn jeg også,siste nettene har vært pyton:( ønsker meg en god natt søvn og masse energi på dagtid til jul!;)

Huff føler med deg! Har en på 16 mnd hjemme som har begynt å våkne litt mer og i tillegg kjempe tidlig, gjerne kl5 enkelte dager. I tillegg til å måtte opp å tisse 2-3 ganger er jeg utslitt.
Prøver å sove på dagen når han sover. Men da sover jeg ikke godt og må tisse hele tiden. Travelt!

Har også hatt det slik flere netter. Vanligvis slokner jeg som er lys, men tidligere har jeg hatt store problemer med å sovne, eller at jeg våkner mye om natta. Det er utrolig frustrerende.

Uff, det er ikke godt :-( sover dårlig jeg og, men hittil er det pga veldig tett nese. Men rullet meg over på magen inatt, måtte fort rulle meg over igjen da jeg fikk skikkelig vondt i puppene.
Håper dette med søvn blir bedre for deg, er utrolig slitsomt gå som en zombie i lengden.
Takk, i like måte. Armene mine sovner om jeg ligger på magen eller siden og jeg kan ikke sove på ryggen. Heldigvis er jeg ikke i jobb, så jeg holder vel ut :-p Mye smerter i kroppen nå med kulda.

Huff føler med deg! Har en på 16 mnd hjemme som har begynt å våkne litt mer og i tillegg kjempe tidlig, gjerne kl5 enkelte dager. I tillegg til å måtte opp å tisse 2-3 ganger er jeg utslitt.
Prøver å sove på dagen når han sover. Men da sover jeg ikke godt og må tisse hele tiden. Travelt!
Umulig å sovne igjen når man virkelig må tisse! Jeg har tre barn som er på skolen og kan hvile på dagtid. På ettermiddagen og kvelden går det i ett fra 16-23!

Har også hatt det slik flere netter. Vanligvis slokner jeg som er lys, men tidligere har jeg hatt store problemer med å sovne, eller at jeg våkner mye om natta. Det er utrolig frustrerende.
Tror du det har noe med at vi er lengre på vei å gjøre? Trenger kanskje litt mindre søvn igjen? Slitt mye med søvnen siste årene pga sykdom og smerter. Men er noe bedre når jeg er gravid <3

Tror du det har noe med at vi er lengre på vei å gjøre? Trenger kanskje litt mindre søvn igjen? Slitt mye med søvnen siste årene pga sykdom og smerter. Men er noe bedre når jeg er gravid <3

For meg begynte dette også tidligere i svangerskapet, samtidig som jeg egentlig var utslitt. Så jeg tror ikke det har noe med å trenge mindre søvn å gjøre, men at det er noe som forstyrrer søvnen min så jeg sover mer urolig og ikke så dypt.

Sover dårlig jeg og, men det er mest pga babyen på 8 mnd som våkner og gråter så mange ganger i løpet av natta. Er heldigvis i permisjon, så når vi har levert eldste i barnehagen går vi hjem og sover 2-3 timer. Ellers hadde jeg nok vært helt ødelagt!

Back
Topp