Sover dårlig

Longgone

Forelsket i forumet
Flere enn meg som sover dårlig om natten? Er trøtt og legger meg rundt 11-halv 12 hver dag, våkner i 3-4 tiden igjen og er lys våken, har gjerne drømt eller noe som gjør at jeg våkner.. Ligger lenge før jeg sovner igjen og våkner mellom 7 og 8, da står jeg opp for jeg ikke har sjangs til å sove lengre.. Ganske deilig å våkne tidlig, får jo utnyttet dagen maksimalt men slitsomt å sove så dårlig.. :-/

Ikke jeg desverre!

Jeg blir trøtt tidlig og sover veldig godt om nettene, men våkner i 8-9- tiden hver morgen av at jeg må på toa'n og da blir jeg lys våken. Den siste uken har jeg måttet på toa ila natten også- sånn i 3-4 tiden, men jeg sovner som regel veldig godt igjen etter det :)

MEN; jeg hadde en periode hvor jeg våknet veldig tidlig, og lå og tenkte på alt mulig.
Våkenheten kan jo ha noe med at man sitter inne med så mange forventninger om fremtiden, og da spinner jo tankene avgårde :)

Ikke jeg desverre!

Jeg blir trøtt tidlig og sover veldig godt om nettene, men våkner i 8-9- tiden hver morgen av at jeg må på toa'n og da blir jeg lys våken. Den siste uken har jeg måttet på toa ila natten også- sånn i 3-4 tiden, men jeg sovner som regel veldig godt igjen etter det :)

MEN; jeg hadde en periode hvor jeg våknet veldig tidlig, og lå og tenkte på alt mulig.
Våkenheten kan jo ha noe med at man sitter inne med så mange forventninger om fremtiden, og da spinner jo tankene avgårde :)

Jeg blir også trøtt og sovner tidlig, men problemet er at jeg våkner igjen etter noen timer. Har hatt sovehjerte og vært skikkelig bmenneske så dette er uvandt :-P

Jeg blir også trøtt og sovner tidlig, men problemet er at jeg våkner igjen etter noen timer. Har hatt sovehjerte og vært skikkelig bmenneske så dette er uvandt :p

hehe- jeg fikk faktisk en kommentar fra en kollega nå før påske: "Du som er en skikkelig sovegris fra før av må vel være rimelig trøtt om dagen?" laughing7 Jo- måtte nikke med; jeg sover ekstra godt om dagen og natten. Men jeg har blitt et a- menneske... litt uvant, men herregud så mye man får ut av dagen. Og så ser jeg på det som god trening til den lille kommer; da blir det hvertfall tidlig opp...

Jeg håper at vi kan få bebisen til å bli et skikkelig b- menneske også da; vi har klart det med hunden vår :laughing002
(han har gooood tid på morgenen, og stresser virkelig ikke med å komme seg ut )

Jeg sover også dårlig. Legger meg i 11 tida og ligger i senga å er trøtt men tankene bare svive så det tar flerne timer før jeg sovner :( Og når jeg sovner så drømmer jeg fæle drømmer og våkner. Da må jeg som regel på do og sliter med å sove igjen :(

Sover veldig dårlig og barna starter dagen 5 hver morgen, så prøver å legge meg tidlig, men er aldri uthvilt når jeg våkner/blir vekket.

Jeg legger meg i 21 tiden på kvelden, har ikke sjangs til å holde meg våken lenger. Sover til ca 06-07, med noen avbrudd. Har sååå urolige legger på kvelden, så må sovne før det blir for ille ellers får jeg ikke sove i det hele tatt!

Idag sov jeg faktisk til kl 11! Utrolig deilig, men jeg skal ikke klage over at jeg våkner i 8 tiden lengre - jeg får jo så mye mer utav dagen!! :-P

Jeg kan sove konstant jeg. Men våkner 2-3 ganger om natta av at jeg må på do. Rusler bare dit en tur og tilbake i seng :) inatt la jeg meg kl 24.00, våknet 03, sovnet igjen etter do besøk. Våknet kl 05, lå våken litt for samboeren var på fest. Sovet igjen og våknet 07.30 da han kom hjem. Gikk på do og sovet i armene hans. Sov da til 13.30 ! Alt for lenge kjenner jeg "/

Jeg sover generelt veldig dårlig, våkner å er lys våken og sliter med å sovne igjenn da... Er ett mareritt :( håper det gir seg!

Flere enn meg som sover dårlig om natten? Er trøtt og legger meg rundt 11-halv 12 hver dag, våkner i 3-4 tiden igjen og er lys våken, har gjerne drømt eller noe som gjør at jeg våkner.. Ligger lenge før jeg sovner igjen og våkner mellom 7 og 8, da står jeg opp for jeg ikke har sjangs til å sove lengre.. Ganske deilig å våkne tidlig, får jo utnyttet dagen maksimalt men slitsomt å sove så dårlig.. :-/

*sniker fra august*

Sånn har eg og det,og er også til vanlig et skikkelig b-menneske. Glede meg til å få tilbake kroppen min :)

Back
Topp