Sover dårlig om natten....

mette86

Flørter med forumet
Tjoåhei.... nå er jeg 20 uker på vei på fredag, og har begynnt å kjenne det litt i ryggen nå...
Men om natten så sliter jeg så veldig med å finne en god stilling å sove i, magen er helt utelukket, det er ikke noe godt i de hele tatt, ryggen funker til tider,men må skifte stilling etterhvert, ligge på siden er heller ikke noe godt.

Våkner om nettene og snur og vrenger meg, i går måtte jeg ta 2 paraceter før jeg la meg, det hjalp en del på magevondt og ryggvondt,men kan jo ikkje drive å ta paracet hver kveld heller....
Har prøvd å ligge med ammepute i mellom beina,men det er heller ikke noe godt...

Litt kjibt, er det noen som har noen gode tips til meg om hva jeg kan gjøre,eller hva dere gjør for å få sove godt om natten:) ?

Sover på siden, jeg, men må snu meg en del ganger om natten. Eller våkner og må ligge på ryggen litt for å avspenne. Har ikke noe grei oppskrift, vet bare at det er ikke noe bra å ta for mye paracet heller, når vi er gravide.... [&:]

Jeg vet at de ikkje er lurt å ta for mye piller,derfor kommer jeg selfølgelig ikke til å gjøre det viss jeg ikke må.
Men det dempet litt når jeg hadde veldig vondt i mage, og rygg samtidig....

Har det sånn som deg.. Sover utrolig dårlig fortiden.  Kan ikke sove på magen lenger, så da må jeg ligge på siden eller ryggen... Og da våkner jeg flere ganger hver natt ! 
Har ikke noen tips til deg da

Samme problemet her... sover nesten ingenting om natta, da det er umulig å finne en god sovestilling. Har alltid sovet på mage, og som du sier lar det seg ikke gjøre lenger. Frustrerende, man blir jo så sliten når man ikke får sove ordentlig.

det er det samme her og...må skifte stilling ganske ofte før jeg endelig kan sovne. Bruker ikke å våkne i løpet av natta.. men om morra då er jeg stiv og støl.

har ingen gode tips heller.. [&:][&:]

vi må bare holde ut og respektere at kroppen vår er ikke den samme lenger. gleder meg til ungen er ute.. og jeg kan begynne å trene og få den gode forma tilbake.

Jeg sliter også om natten nå. Pleier å sove på magen til vanlig men det er jo ikke mulig nå. Husker jeg klarte å ligge halvveis på magen/halvveis på siden forrige svangerskap, men nå er det ubehagelig så får det ikke til. Føler jeg bare ligger og snur meg fra side til side hele natten. [X(] Håper det bare er forbigående ubehagelig å ligge sånn halvveis på magen/siden nå men det er vel bare en ønsketenkning. Har også begynt å få ganske vondt i korsryggen, noe jeg ikke hadde noe særlig av forrige gang. [:'(]

Ser jeg kan signere alle innleggene her...sover dårlig jeg oxo [:'(] Ingen gode råd å gi heller...

Får innimellom vondt i musklaturen ved ribbena jeg. Også når jeg ligger på siden...
Hjelper ikke akkurat å være stuptrøtt på jobb når man er litt sliten fra før..

Du er ikke den eneste som sover dårlig. Jeg våkner hver gang jeg skal snu meg. Har så vondt i korsryggen, så er et sant helvette for å si det sånn å skal snu seg..

Uff, i natt hadde jeg den verste natten ever. Var oppe om trend hver halvtime, måtte på do, la meg igjen og lå så utrolig vondt... Ligger på siden, så får jeg omsider vondt i hoften, kjennes ut som om den stivner helt og klarer liksom ikke å sove på ryggen heller. Grusom natt. Håper det ikke blir sånn framover, men uansett åssen jeg vrir og vender meg, så er liksom magen i veien... blir godt å få det overstått etterhvert og... [&:]

Back
Topp