Nå er min også blitt 10 mnd (født 31.08). Siste uka har han vært håpløs å legge på kveld. Han har sovet normalt på dagtid (3-4 timer fordelt på dupper). Og han har våknet fra siste dupp senest kl 16, men vanligvis kl 15. Han sovner uproblematisk på dagtid. Problemet er at vi fra å kunne legge han kl 19-20 nå ikke klarer det før etter kl 21, og i går ble klokka 23 (da sov han vel og merke i en strekk til kl 07.55) 
Ser det skjer mye med han. Siste to ukene har han begynt å reise seg, og det som skjer på kveld etter legging nå er at han står i senga si og "kjefter"
Ser jo at han er trøtt. Har samme rituale med kveldsmat og pupp i senga før han skal legges, så vet ikke hva vi skal gjøre. Pappaen har ferie, så mulig han merker at det er mye annerledes for tida og i tillegg har det vært varmt her på Sørlandet (20-23 grader...) 
Søndag om en uke til reiser vi med hele familien til mannen min til feriehus i Lalandia Billund fra søndag-fredag. Jeg er skikkelig stressa for hvordan døgnrytmen blir da, men nå er den jo litt tilrotet uansett da
Hvordan er deres små med å legge på kveld?
Ser det skjer mye med han. Siste to ukene har han begynt å reise seg, og det som skjer på kveld etter legging nå er at han står i senga si og "kjefter"
Søndag om en uke til reiser vi med hele familien til mannen min til feriehus i Lalandia Billund fra søndag-fredag. Jeg er skikkelig stressa for hvordan døgnrytmen blir da, men nå er den jo litt tilrotet uansett da
Hvordan er deres små med å legge på kveld?