girlypai Elsker forumet 13 Jun 2011 #1 sover barnet på eget rom eller fortsatt på samme rom som dere? :)
F Februarspire24 Flørter med forumet 27 Jun 2011 #2 jepp ;) Gjort det siden påske. Går kjempe fint ;)
pianøtt Gift med forumet 29 Jun 2011 #3 me sove på samme soverom, har bare 1 soverom og i tillegg syns eg d e veldig greit å ha han i sengå v siden av meg en god stund t :)
me sove på samme soverom, har bare 1 soverom og i tillegg syns eg d e veldig greit å ha han i sengå v siden av meg en god stund t :)
mklu83 Gift med forumet Mailykke 2018 30 Jun 2011 #5 På samme rom som oss inntil vi flytter i leilighet... 2 uker igjen før vi har soverommet for oss selv igjen.. :-)
På samme rom som oss inntil vi flytter i leilighet... 2 uker igjen før vi har soverommet for oss selv igjen.. :-)
Piksi Forumet er livet Desemberskattene 2014 5 Jul 2011 #7 ~Anki~ skrev: jepp ;) Gjort det siden påske. Går kjempe fint ;) Samme her! La han på eget rom når vi flyttet. Og det var ikke en dag for tidlig kjente jeg:)
~Anki~ skrev: jepp ;) Gjort det siden påske. Går kjempe fint ;) Samme her! La han på eget rom når vi flyttet. Og det var ikke en dag for tidlig kjente jeg:)
Devilina Gift med forumet Høsthjerter 2017 5 Jul 2011 #8 For LENGST!!!!! over på eget rom. Hun ble flyttet over da hun var 4,5 mnd :)