sover barnet nå på eget rom?

Her har hun sovet på eget rom siden hun var 3 mnd. Så er spent på ferien får da må hun dele rom med oss. Verken vi eller hun er vant til det, å jeg vet at jeg hvertfall ikke sover så godt får jeg blir liggende å lytte mer enn når hun ligger på eget rom. Men blir no kos å ha henne på samme rom som oss igjen å da emoticon

Ja hun har sovet på eget rom siden desember. Og her blir det virkelig spennende i ferien når vi muligens må dele rom med henne noen ganger. Det fungerte absolutt ikke bra tidligere, så blir spenneden å se nå..

Hun har sovet på eget rom siden hu var fire mnd

Ja han har alltid sovet på eget romSå vi er også veldig spendt på hvordan det går i ferien... Blir nok jeg og mannen som sover minst...

Nei, sover på samme rom som oss. Rommet hennes er nesten ferdig, men vi har sirup i ræva så vi blir aldri ferdig :P
Men samboern min lover at hun snaaaaart flytter ut :P

Han sover på vårt rom ennå.. Hadde egentlig tenkt å flytte han på eget rom når vi flyttet i leilighet, men ser ut som det blir før.. Han er begynt å våkne når vi legger oss.. :-/

Hun sover på rommet hos oss ennå. Hun har sovet i senga si 2 uker nå, tidligere har vi samsovet. :) Må rydde rommet hennes før hun kan flytte inn dit, og det tar sin tid, selv om det egentlig er veldig fort gjort bare vi begynner, hehe. Hvordan er det hos dere da girlypai? :)

jupp- har nettopp flyttet ham over :)

hb77 skrev:
Hun sover på rommet hos oss ennå. Hun har sovet i senga si 2 uker nå, tidligere har vi samsovet. :) Må rydde rommet hennes før hun kan flytte inn dit, og det tar sin tid, selv om det egentlig er veldig fort gjort bare vi begynner, hehe. Hvordan er det hos dere da girlypai? :)

godt det er flere :) følte at de fleste hadde flyttet barna over på eget rom, og at det nesten var bare oss igjen :P

her sover lillegutt i egen seng på rommet vårt. og gjort det fra dag 1.
han sover godt hele natten, og våkner for en flaske i 05 tiden, og sovner igjen etter den. så det er ikke problematisk å sove på samme rom.

rommet hans er langt fra klart. det må pusses opp først... og vi har utsatt det hele tiden. nettopp fordi jeg syntes det er så kost å ha han hos oss! ;)
føler meg ikke klar til å la han flytte ut av soverommet ennå...  håper den klar- følelsen vil komme etterhvert :)

flyttet til sitt eget rom for tre mnd siden,og hun trives veldig godt der og sover mye bedre

Hun har sovet på eget rom siden 4,5 mnd alder :)

me har bare 1 soverom i leiligheten så gullet mitt sove i sengå v siden av meg, og trives me d :D

Her har gullegutt sovet på eget rom siden han var ca 2 uker:) Det har funket utmerket:)

jepp eget rom siden han va 6mnd eller
eget å eget dele me odin :p

Hun sover i rommet ved siden av, men vi har dørene oppe. Når man er oppe 10 ganger for å putte smokk, så er det greit å ha fri vei midt på natta ;) Vi begynte med det for en mnd siden, og alle sammen sover litt lengre.

Back
Topp