Sover barnet ditt nok?

Leontodon

Forumet er livet
VIP
Sjekk om barnet ditt sover for lite.

Her er oversikten fra 0-16 år.

Ifølge den oversikten sover I altfor lite. Hun har 1-2 dupper på 20 min - 1,5 time og sover fra 18-07 med to spisepauser på natta.

Ifølge den oversikten sover I altfor lite. Hun har 1-2 dupper på 20 min - 1,5 time og sover fra 18-07 med to spisepauser på natta.

Min også, på en god dag sover han ca 2,5 time mellom kl 05 og 20 og fra 20 til ca 00 før han er oppe i 20-30 min og spiser, sover derfra til ca 05.

Noen ganger gjør han det noen ikke. Gyda sin er rett.

*Flau* Glemte å sjekke de to store hehe.

Og kjenner meg trygg på dem, de legger seg kl 20 og er oppe ca kl 07.

Stemmer nesten.. Bare at det er 2 dupper som regel. Og den ene kan noen ganger vare bare 40 min. Skjer egentlig ganske ofte.

Han sover litt mindre på dagtid enn det som står her, bli som regel bare en times tid midt på dagen. Men han sover fra ca kl 19 til 09, så han tar det vel igjen der;)

Han har kun to lura på dagtid, har ikkje sjans til å få det til å bli tre :p dei er på 1 t og 1,5t sånn ca :)

Han sover litt mindre på dagtid enn det som står her, bli som regel bare en times tid midt på dagen. Men han sover fra ca kl 19 til 09, så han tar det vel igjen der;)

:o Heldig dere er!! Her skal det være morgen 06.00. om ikke før.. :( Skjer om jeg legger henne 17.30 eller 19.00.. Morgenen er 06.00 uansett. :p Om hun noen gang hadde sovet til 09.00 hadde jeg vært i drømmeland. ^^

:o Heldig dere er!! Her skal det være morgen 06.00. om ikke før.. :( Skjer om jeg legger henne 17.30 eller 19.00.. Morgenen er 06.00 uansett. :p Om hun noen gang hadde sovet til 09.00 hadde jeg vært i drømmeland. ^^

Vi er utrolig heldige ja, er klar over at det er ikke alle forunt å våkne stort sett uthvilt på morgenen:)

Samme her også.. Bare at han våkner mellom 6 og 7 ;)

Vanskelig å tilpasse de nye rutinene etter stilling av klokka. I. Er oppe ennå. Finner ikke roen. :(

Stemmer ganske bra med 9 mnd her :)

Back
Topp