Sover barnet ditt i pose med seler?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Nei. Etter flere tilfeller for noen år siden med barn som hang over med halsen og kveltes, så tar ikke jeg sjansen.

Nei. Etter flere tilfeller for noen år siden med barn som hang over med halsen og kveltes, så tar ikke jeg sjansen.
Hang over med halsen?? Skjønner ikke hva du mener.. Sånne seler vi har er kul umulig å få rundt halsen..

Han gjorde det en periode, det var nødvendig for god søvn.Selen var under madrassen og ikke tilgjengelig mtp kvelning. Da har jeg vært mer obs på selen i vognen.

Nei har aldri trengt det

I vognen gjorde han det. Men ikke i seng nei

Ja. Kjøpte pose fordi han sparket av seg dyna hele tiden,og jeg ble stressa av å bekymre meg for at han skulle få den over hodet. Han brukte også lang tid på å roe seg,til tross for at han var trøtt (ikke overtrøtt) og vi hadde faste rutiner. Første kvelden jeg prøvde med selen som fulgte med posen lå han og kavet en stund. Så festet jeg selene og han roet seg og sovnet på 10 min. Han trengte det for å ikke styre så fælt,og sov mye bedre.
Kan ikke skjønne at de selene kunne komme rundt halsen nei..

Sover i nattpose, men uten seler.

I vogna sover ho i en ekstra vognsele jeg har kjøpt, som går rundt livet, så kan ikke kveles i den.. Den som hørte til vogna brøyt ho seg ut av.

I senga sover ho ikke i seler, der får ho sove hvordan ho vil.. :P Kommer seg ikke ut av senga uansett.

Sånn pose som du fester i senga eller om de har vognpose som selene går å ta igjennom? Tydelig på svarene her at spørsmålet har to betydninger...

Nei, vi har heldigvis aldri hatt behov for det :)

"Bandt" han fast i senga i en periode ja... Vi testet alt mulig rart, og med pose med sele rundt madrassen sovnet han endelig og sov ei stund ( Uten selen brukte vi oppimot 2 timer hver kveld på legging..... Han reiste seg opp hele tiden, vrei seg rundt osv. og når han blir overtrøtt sovner han aldri...)

Brukte selen i ett par uker, slik at han ble vant til å legge seg i ro og siden har han vært en drøm å legge!

Back
Topp