Sover barna natten gjennom?

Ja, her sover hun hele natten. Legger henne rundt 19, og da sover hun til ca 7.00.
Dette har hun gjort siden hun var 8 uker, så føler meg heldig. Men man vet jo aldri når det snur [;)]

ORIGINAL: mina09

neiiiiiiii!!!!!!!!!!!!
jeg vil også ha deet slik! mini sover 3-4 timer sammenhengende han og våkner...NYT det dere som kan[8D]

Kunne ikke sagt det bedre selv! [:)]

Han har ikke sovet heele natta uten å våkne ihvertfall EN gang fordi han skal ha smokken.. heldigvis sovner han med en gang han har fått sutten=) men jeg gleeder meg til den dagen der jeg legger meg, og plutselig våkner rundt 7 på morgenen uten å ha hørt en eneste lyd fra han[:)]

Så sant han er frisk sover han gjennom hele natten. Hender han våkner og vil ha smokken, men da sovner han med en gang igjen så fort han får den [:)]
Meeeeen frem til han var ca 4. måneder fikk jeg han ikke til å sove før 4-5 på morgenen [&:]

ORIGINAL: bøllefrøet mitt

Nei våkner som rgel mellom 1-3 ganger per natt[8|]
Må vel bare manne meg opp å ta nattavenning snart[:@]

her er det også sånn. han får "mat" ca 3 ganger pr natt. tror det er mest kos da. han spiser ikke så mye når han våkner om natten men han ,må ha litt pupp for og sovne igjen.

I natt sov hun fra 18.45 til 07.00 ca. DEILIG [:)] Har hatt noen netter i det siste når hun har våkna, vært sulten, hatt vondt i tennene osv, men det er vanlig at hun sover til i alle fall 6 om morgenen. Og så sover hun 1 - 2 timer på formiddagen og ca 2 timer på ettermiddagen [:)]

Jepp, men våkner kl.6 nå.. Før våknet hun ikke før 7:30 (med fikk pupp før jeg la meg i 23-24-tiden). Legger seg i 19-tiden. Men kan vel ikke klage når hun sover 10-11 timer i strekk [;)]

Vil vel si at han sover hele natta. Han legger seg kl.19 (sånn ca), sovner i løpet av en halvtime og så sover han til ca.0530, da får han pupp (som ikke tar lange tida) og så sover han til kl.7.

Gjorde det tidligere, men etter at tennene har begynt å komme våkner han noen ganger, får enten vann eller så vipper jeg han over på siden og han sover videre. Våkner alltid rundt kl.5 og da får han mme og sover videre ca.2 timer til.
Savner litt når han sove uten å gi lyd fra seg.

Her sov han natta igjennom i ca2 uker, men plutselig våkna han igjen... Vi gir han sutten, men det holder ikke. Han ligger våken lenge og da gir vi han en flaske, da sovner han. Han er ikke noe glad i vann enda. Nå skal vi trappe ned på mengden om natta og håper sover natta igjennom etter det. Vært våken ca 1t hver natt helt siden han ble født.. Har vært litt trøtt nå da jeg har jobbet....

Back
Topp