Sover barna natten gjennom?

Nr_2

Forelsket i forumet
det lurer jeg på. Her kan han sove fra 1900 til 0730 og da må jeg av og til vekke han[:D] Snakk om luksus[:D][:D][:D] Det er utroli deilig[:D]

Det er nesten sånn annenhver natt her blitt[8D]
I natt sov hun i strekk fra 19.00 til 07.45,mens natta før var hun litt våken[:)]

Men stort sett er hun flink og sover hele natta[:)]

neiiiiiiii!!!!!!!!!!!!
jeg vil også ha deet slik! mini sover 3-4 timer sammenhengende han og våkner...NYT det dere som kan[8D]

Nei, her sover han til 1-2 da får han vann eller smokken og sovner igjen og sover til 5-6 da får han mme.

ORIGINAL: mina09

neiiiiiiii!!!!!!!!!!!!
jeg vil også ha deet slik! mini sover 3-4 timer sammenhengende han og våkner...NYT det dere som kan[8D]

Ååååååå jeg deler min dypeste medfølelse med deg. Jeg vet AKKURAT hvordan det er. Det har vært sånn her og. han har sovet godt i 3 uker ca. Men før det var vi helt på grensa til å knekke sammen pga for lite søvn. Noen ganger måtte vi opp 10-15 ganger i løpet av en natt.

Nei. Hun har sovet natta igjennom totalt 5 ganger. Våkner som regel 2-3 ganger.
Hun har også begynt å våkne etter 1-2 timer og er vanskelig å få til å sove igjen. Bruker 1.5 time og må da være på rommet hennes og stryke henne på panna.
Nå er snart tålmodigheten min borte, jeg vil ha en unge som sover.

Nope. Her våkner hun enda for å få et par flasker med melk igjennom natta[:'(]

ORIGINAL: Bolla85

Nei. Han gjorde det en stund, men jeg er bare glad for at han våkner for mat, for da sover han lenger om morgenen[:D] (Det tar maks 15 min å mate).

Hadde det vært tillfellet her så skulle ikke jeg ha sagt noe heller. Men her våkner hun 2-3 ganger og dagen starter allikevel rundt 06.

nope[:)] en matings om natten. Men nå skal vi begynne med avvenning[:)]

Akkurat nå er det tennene som vekker henne om natten. Hun sover for tiden lite både på dag og natt. Så nå håper jeg de to tennene kommer seg opp fort som fy, sånn at vi kan få noen uker med normal døgnrytme igjen[:)]

Veslemor sovner rundt kl 21 og sover til 08 eller vi vekker henne rundt det.. Kan ikke klage da[:)]. Sånn har det vært siden hun kom hjem fra sykehuset. Kan telle på ei hånd de nettene hun har vekka oss[:)]

Nei våkner som rgel mellom 1-3 ganger per natt[8|]
Må vel bare manne meg opp å ta nattavenning snart[:@]

Nei, han får pupp 1-2 ganger om natta.

De aller fleste netter sover hun gjennom natten. Men hun legger seg ganske seint da, rundt 2130.. Og står opp rundt 0630-0700.

hun sover nesten hele tiden fra hun legger seg kl 18-19, men kan i løpet av kvelden skrike litt men da får hun vann/sutt. en sjelden gang får hun mme rundt 24-01, men etter midtnatt våkner hun sjelden og sover til kl 5-6.30

Så skal ikke klage her[:D]

Nei han har aldri sovet gjennom hele natta, som oftes våkner han 1 eller 2 gang i løpet av natta å vil ha pupp. Men han har vært syk ei stund no, og da var det hver andre eller tredje time. Slitsomt, men i natt var han tilbake til 1 gang så får håpe det blir sånn fremover[;)]

Lillegutt her sover fra 19.30 til 06.00..da er det pupp, og er vi heldige sover han en time til:)
Hender ofte han våkner og kaver noe veldig flere ganger i løpet av nattan, men stort sett klarer han å sovne greit igjen.. Vi må bare holde oss unna- går vi inn på soverommet hans blir det baluba for da vil han opp[:D]

Hun sover fra 18.30/19.00- 06.30/0700. Har gjort det siden hun var rundt 3 mnd. Kjempe godt.. En sjelden gang våkner hun og vil ha mat.

Hun har hatt en periode da hun våkna kl 1 for å få melk. Men etter at jeg trappa opp kveldsgrøten i går så sov hun helt til kl 07.00 uten mat!![:D][:D] Så håper det holder seg!

Da er vi kjempe heldige. Men vi har kjempet en kamp vi og for å få han til å sove. Det var som sagt nære på et samenbrudd for oss begge. Så det kom i rett tid.

Men jeg må si at jeg vet hvordan det er å ikke få sammenhengende søvn og vet hvor hardt det er. Så da sier jeg bare hold ut. Det går mot bedre tider.

vil bare si at dere bør passe på sånn at dere ikke knekker sammen og at det går for langt. Det tar lengre tid å komme seg opp igjen.

Back
Topp