Sover barna i deres seng

Petite

Glad i forumet
Her pleier prinsen få sove med meg etter siste mating på natta.

sover i egen seng, noen ganger kl 7 lar jeg ho ligge i senga mi vis jeg ser ho sover lett at ho ikke våkner når jeg løfter ho. ho ligger enda å sover etter mat kl 7.

Når hun våkner og skal ha mat, blir hun liggende sammen med meg resten av natta.... [&o]

Hun sover hele natta i egen seng, og vi gleder oss til hun skal flytte inn på eget rom[;)]

Den perioden hun fikk pupp, hadde vi en tendens til å sovne i senga vår mens hu fikk mat - å da sov hun i senga vår.
Men nå som hun er over på flaske for fullt legges hun over i egen seng.

Har ei på snart 3 som plutselig har begynt å komme inn i senga vår på natta også, så det begynte å bli veldig trangt tilslutt...hehe!

Stort sett i egen seng, men innimellom blir det noen timer sammen med meg om morgenen etter amming og etter sambo drar på jobb [:)]

ORIGINAL: mariannnilsen

i egen seng .. lar ho ligge litt i vår seng på morran når vi våkner

Her også [;)]

Her ligger han også i sin egen seng. Noen ganger får han ligge i sengen med meg etter frokosten. Men aldri på natten. Vil ikke gjøre oss den bjørnetjenesten.

sover sammen med oss hele natten..fordi storesøster sitt rom ikke er ferdig enda, og dermed har ikke hun fått ny senga si enda, og da bruker hun sprinkelsenga enda [:)]men om 14 dager eller noe så er det vel forandring..men det har ikke vært problem å sove sammen, vi sover godt alle sammen..

fikk ikke til samsoving da snuppa var lita, fikk ikke sove skikkelig og fikk vondt i ryggen av å ligge på ei side..

Samme her! Er så kos når hun åler seg helt inntil meg etter frokostpuppen [:)]

ORIGINAL: s90

Dere som ikke lar dem sove i deres seng, har dere aldri latt dem gjøre det? Har de ligget i egen seng fra dag 1?

Skal ikke si at barna aldri har vært oppi vår seng, men jeg prøver å tenke mest mulig framover, og lage rutiner som vi kan leve med i flere år framover.... Vil ikke ha barn som våkner om natten og kommer å legger seg i vår seng.

Det har ihvertfall funket veldig bra med første mann, og vi alle sammen sover bedre om vi ligger ifred i vår egen seng. (Bortsett fra meg og Pappaen da, vi deler seng og dyne[;)])

ORIGINAL: s90

Dere som ikke lar dem sove i deres seng, har dere aldri latt dem gjøre det? Har de ligget i egen seng fra dag 1?

Ikke første natten, da hadde vi ikke tetta igjen sprinklene i vogga, så der var det uaktuelt for lillegull å sove [:)]

Her sover han i vår seng hele natten.

Do'h! Trykte feil! :P
Han sover i egen seng hele natt
ORIGINAL: Petite

Her pleier prinsen få sove med meg etter siste mating på natta og ikke sammen med oss :)
Kanksje jeg tar han i senga i 7 tida om jeg er trøtt og ikke gidder stå opp :P Så ligger vi å koser litt før vi står opp:p

Back
Topp