Sover babyen din i nest på natten?

Mymlens

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
Septemberlykke 2024
Fastelavnsbollene 2026
Vi vurderer å la babyen sove i Babynest på natten siden hun ruller, kaver og snur seg på tvers uansett om hun sover i egen seng eller vår. Har sett at noen fraråder det.

Har noen av dere babyen i nest på natten?

Vi vurderer å la babyen sove i Babynest på natten siden hun ruller, kaver og snur seg på tvers uansett om hun sover i egen seng eller vår. Har sett at noen fraråder det.

Har noen av dere babyen i nest på natten?
Jeg måtte flytte storesøster over i babynest når hun var rundt 3 måneder pga ryggproblemer og i at hun nektet å sove i egen seng. Vi har et med ganske faste sider og jeg ammet henne oppi nestet så jeg lå helt inntil det. Det var nok litt falsk trygghet i det, men vet ikke om jeg hadde turt det om det var i en seng… har gjort det samme med lillesøster når vi lå hos foreldrene mine i jula hvor trygg samsoving ikke var mulig.

Vår gjør det, men synes det virker fryktelig trangt. Har prøvd å utvide til er større nest, men det liker han ikke:arghh:

Nei det gjør han ikke, han sover kun oppå meg/puppene på natten :knegg: bedside crib blir brukt som utvidet nattbord kan en si.

Prøver å få mini til å sove mer alene, det eneste hun har godtatt så langt er babynest i bedside crib, så da får vi prøve med det og heller jobbe med å ta bort nestet etter hvert. Hun vil helst bare sove på/med meg, som jo er ganske slitsomt.

Ja, Fredrik sover i nest både dag og natt. Vi har nest fra Najell med mesch(?)/lufting i sidene. Men vi har og lammeskinn oppi, så spørs om det er så mye hjelp i det. Han elsker å sove tett og godt ❤️

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    2,2 MB · Visninger: 127
Vi har også samme nest, liker det veldig godt, særlig siden det har bærehåndtak også :)

• Liker
Reactions: EK3
Min sover i nestet i sengen ja, for da sover han mye roligere. Syns det er helt greit jeg. Jeg nyter at jeg har en baby som faktisk klarer å sove litt for seg selv på natta denne gangen, så det at han trenger å ha det nestet, det får faktisk bare være tenker jeg.

Mini her sover i nest i sengen vår, han koser seg så i den atte :joyful: Har slakket litt på sidene så de går litt "utover" oppe ved hodeenden, så det er ingen fare for at han blir liggende med ansiktet inntil noe i løpet av natta.

Back
Topp