Sover babyen deres ute?

milla1986

Elsker forumet
Jeg har vært så utrolig dårlig på det.....[&:]
Er som regel sambo som legger han i vogna å kjører han ut..... For av en eller annen merekelig grunn så liker jeg det ikke..[8|] Er jo minus grader, og jeg er hysterisk redd for at baby callen skal slutte å virke!

Har dere babyene deres sovende ute?
Hvor ofte,hvor lenge og hvor kaldt lar dere de sove ute i?

Har jo ikkevært vær til det, så hun sover kun ute når vi går tur, og det har vel skjedd 2 ganger! Enten er det super kaldt, eller så er det så mye snø at jeg ikke får trilla... Håper på bedre forhold snart!

Storebror her sov ute på dagen bestandig. Jeg synes ofte de sover bedre ute enn inne på dagen, og så får de frisk luft itillegg =)
Skal begynne legge han ut nå når det blir under -10. Vi var på trilletur i går, og han sover veldig godt i vognen sin.

Men HUSK kattenett om du skal legge han ut!![:)]

Leander har ikke sovet ute enda. Har vært alt for kaldt! Ser frem til mildere vær![:)]

ORIGINAL: anahen

Storebror her sov ute på dagen bestandig. Jeg synes ofte de sover bedre ute enn inne på dagen, og så får de frisk luft itillegg =)
Skal begynne legge han ut nå når det blir under -10. Vi var på trilletur i går, og han sover veldig godt i vognen sin.

Men HUSK kattenett om du skal legge han ut!![:)]

Åh huff ... nok bekymring for å ikke ha han sovende ute alene...[8|]

Dere som skriver det er for kaldt enda, hva er passe tempratur mener dere da?[:)]

Jeg synes alt over -5 er for kaldt.

ORIGINAL: *Camilla*

Oki, da er vi enige[:D]

Hun ligger ute på verandaen og sover nå[:)]
Her er det regn,litt blåst og 4 + grader! Hun er så urolig på dagtid,hun sovner etter litt skriking og så sover hun maks 10-15 min... Men hun sovnet fort i vogna si nå,så håper hun sover 2-3 timer nå[;)]
Jeg synes at det er for kaldt over 5-6 kuldegrader!

ORIGINAL: milla1986

Jeg er nok litt hønemor, men bedre å være forsiktig med disse små enn å ta noen sjanser. Er jo ikke så lenge siden de kom ut av den varme trygge magehulen [:)]

Jeg er nok litt hønemor, men bedre å være forsiktig med disse små enn å ta noen sjanser. Er jo ikke så lenge siden de kom ut av den varme trygge magehulen [:)]

Vi er to om å være hønemor skal jeg si deg [:D][;)]

ORIGINAL: Stine_85

Hun ligger ute på verandaen og sover nå[:)]
Her er det regn,litt blåst og 4 + grader! Hun er så urolig på dagtid,hun sovner etter litt skriking og så sover hun maks 10-15 min... Men hun sovnet fort i vogna si nå,så håper hun sover 2-3 timer nå[;)]
Jeg synes at det er for kaldt over 5-6 kuldegrader!

4+ hørtes ut som en fin temp [:)] Her er det 3- i dag, så tenkte å brøyte meg vei å gå meg en tur med vogna.. så slipper jeg å bekymre meg for at baby callen skal slutte å funke og katter i vogna[8D][8D]

Vi er to om å være hønemor skal jeg si deg [:D][;)]

Det er godt å høre! [:)]

ORIGINAL: marihøna30

Har jo ikkevært vær til det, så hun sover kun ute når vi går tur, og det har vel skjedd 2 ganger! Enten er det super kaldt, eller så er det så mye snø at jeg ikke får trilla... Håper på bedre forhold snart!

Samme her!! Enten er det masse minus, snøstorm eller glatt[&:][&:][&:][&:] Fikk ei lita runde i dag på GLATTA... Håper på bedre forhold snart ja!! Han sover kjempe godt i vogna[:)] Men setter han ikke ute alene for å sove enda nei, mulig etterhvert når snøen går på verandaen og været blir litt bedre[:)]

Bor i 2etg., og tør ikke la han stå nede alenre..
Gidder heller ikke styre med vogna i den trange trappa...

Sover ute når det er temp og vær til å trille [:)]

Han sover ute hver dag her så lenge det ikke er for kaldt, noe de desverre har vært mye! Utenom siste uka..[:)] Men jeg har som regel vogna rett innenfor veranda døra, og triller han da bare rett ut på den ene terassen! Der er det ikke mulighet for at katter kan komme opp(2etg), lunt og ikke noe snø[:D] Så da blir ikke vogna våt.. Litt lettere når man skal inn igjen med den[;)]

Her har vi ikke orket tanken på å trille ute engang med all snøen og dårlig brøyting av fortau! Så hun har faktisk ikke sovet i vogna i det hele tatt enda! Ligger i vugga på stua på dagtid om hun sover alene. Gleder meg til det blir vår slik at vi kommer oss mer ut, det blir deilig! Da kommer hjun nok til å sove ute ved hver dupp stort sett! [:)]

Lille gutt her sover ute hver dag[:)].. Vi går en tur hver dag før jeg skal begynne med middag til sambo kommer hjem og da sover han til middagen en inntatt[:)]..

Han ligger god og varm i saueskinnsposen med ull body og ull strømpebukse pluss hjemme strikka dress:)..

Finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær[;)]..

ORIGINAL: Nordby89

Lille gutt her sover ute hver dag[:)].. Vi går en tur hver dag før jeg skal begynne med middag til sambo kommer hjem og da sover han til middagen en inntatt[:)]..

Han ligger god og varm i saueskinnsposen med ull body og ull strømpebukse pluss hjemme strikka dress:)..

Finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær[;)]..

Det er jo ikke bare at de kan bli kalde på kroppen, men det som er uheldig er den kalde luften de puster inn. Det er ikke bra for luftveiene deres! [8|]

Helsestasjon her sa det ikke var noe problem så lenge han lå god og varm nedi vogna men er det over 13-14 blir vi inne..

Back
Topp