Sover babyen deres om natten?

Fru Slick Chick

Elsker forumet
For deeeeet gjør ikke min.. Hehe Ooa hela natten :-) men seriøst, det kommer til å bli krise hvis det fortsetter og jeg ikke får sove om natten. Førstemann sov hele natten i magen hele svagerskapet. Måtte vekke henne en time eller to etter at jeg hadde stått opp. Denne knerten våkner jo bare jeg snur meg i senga.. Hehe Hvordan er skattene deres om natta?

Kan våkne innimellom av liv,og tissetrengthet....
Men pleier mest å våkne når jeg beveger meg,begynner å prate med storebror!

Storebror var mye roligere i magen enn denne frøkena ;)

Dette er jeg også veldig spent på :)
Jeg våkner ikke om natta av bevegelse, men ofte når jeg våkner kan jeg kjenne det er liv :) Jeg kjenner også ofte liv med det samme når jeg våkner ( om klokka er halv sju eller halv ni...) mens jeg noen morgener ikke kjenner noe før etter at jeg har stått opp. Med forrige mann kjente jeg aldri noe om natta, og heller ikke med det samme når jeg våknet, men da hadde jeg morkaka foran også da... Den frøkna ble årtidenes største sovedokke, og det er hun endå :)
Jeg spurte jordmor om foster og søvn, og hun mente at ikke fosteret sov mer enn en time om gangen fram til det ble fødd.... uansett liksom
Ikke vet jeg :)

Jeg regner med min sover, jeg sover nemlig, og våkner ikke av spark. Men hun er igang når jeg våkner, og før jeg sovner. Skikkelig luksus, forstår jeg 

Hun er aktiv på kvelden og morgenen og jeg kjenner henne hvis jeg må opp på natta. Men våkner ikke av henne heldigvis :)

SoloR skrev:
Jeg regner med min sover, jeg sover nemlig, og våkner ikke av spark. Men hun er igang når jeg våkner, og før jeg sovner. Skikkelig luksus, forstår jeg 

Har det slik jeg og 

TURBOOO!!! 
Ligger somregel våken leeenge fordi jeg ikke får sove i alt "bråket".. ;P
Helt vill! Sovner jo tilslutt da, men hver gang jeg våkner kjenner jeg at det fortsatt er liv.. Vekker meg mange ganger iløpet av natta.. Denne lille her er jo helt vill, kjenner bevegelser hver eneste gang jeg sitter eller ligger.. 

Jeg kjenner masse liv og røre når jeg legger meg, men jeg våkner ikke av det om natten. Aldri våknet av spark og bevegelse om natten med jentene heller. selv ikke ved termin :D

Jeg kjenner ingenting om natta, ikke hvis jeg våkner i løpet av natta heller. Kjenner som regel ikke noe særlig før jeg har kommet meg på jobb og satt meg ned der. Ofte så er han ganske aktiv på jobb(jeg sitter på et kontor) og om kvelden. Ofte er det blitt stille igjen til jeg skal legge meg.
Så forstår jeg er heldig her også:-)

Sånn var forresten storesøster også, og hun sov MYE når hun var baby. Både dag og natt så håper at lillebror ikke blir så ulik.

Hender lille er aktiv på natten,men som regel herjer lille ifra seg før jeg sovner og så er det full fart igjen fra tidlig morning. Står som regel opp 6.30 og legger meg igjen 8.00 ;) Får som regel sove selv om det er litt liv(bare det ikke blir mer enn det er nå)

Aldri vært noe problem her (foreløpig) og var ikke noe problem med jenta mi heller. Tru aldri jeg våkna av at ho sparka...kanskje på blæra mi så jeg måtte på do:)

Trultan skrev:
Aldri vært noe problem her (foreløpig) og var ikke noe problem med jenta mi heller. Tru aldri jeg våkna av at ho sparka...kanskje på blæra mi så jeg måtte på do:)

Førstemann var akkurat sånn.. Kjente aldri noe på natten egentlig. Men denne lille rakkeren.... Hehe.. Krysser fingrene for at han får herjet fra seg nå og sover om natten når han kommer ut.. Tvi tvi :-)

Jeg sover som en stein og trodde ikke han var så aktiv på natten før jeg oppdaget festen i magen i natt :) det er definitivt et kveldsmenneskw, det er nemlig full fest her fra ca 19 og utover, men forholdsvis rolig på dagen.

Back
Topp