Sover babyen deres mye?

☆ Camy ☆

Blir kjent med forumet
Lillebror på 6 uker (snart 7 uker) sover veldig mye, spesielt når vi går tur i vogna eller legger han i den. Våkner vær 3 time for mat og sovner igjen,, hender at han er mye våken også.

Bare lurer for jeg har noen naboer som slenger med leppa, siden de aldri får hilst på han siden han bare sover. Ønsker heller ikke at alle naboene skal hilse på han heller.

Hvor mye sover deres baby?

Her er det mye opp og ned. Hun har dager hvor hun sover mye, men hjemme har hun som regel flere våkenperioder ila dagen. Hun elsker å sove i bilen og vogna, og med sistnevnte kan hun fint sove et par timer.

Det høres helt normalt ut! Ikke tenk på naboene, det er ikke som om ungen forsvinner med det første ;)

Får mat ca 7-8, sover til 10-11 mat igjen, våken i en god stund før hun tar en times dupp å våkner å spiser ca kl 13-14 også er hun våken og sover en time ca litt av og på(lensmannssøvn) også mat ca kl 17-18 så sover hu ca to timer mat igjen kl 21 også er hu våken/sover litt i armene til kl 23 også sover hu til kl 04-05 (i natt sov hu over denne så ser lyst ut for slutten på natt amming ;)) også samme runden igjen :)

Har hatt denne rutina i ca 14 dager nå så håper den holder seg :)

Luringen her sov fra 00:30-05:00, deretter 06:30-08:00. Sove en dupp fra 08:30-10:00, sååå fra 13:00-16:00... OG

nå har han vært våken siden!! Plutselig så startet økedøgn, for han har suttet og spist i 7timer i strekk. Spent på natta!

Veldig opp og ned. Men hun sover merkelig nok lengre når vi har besøk. Mulig det bare er tilfeldig. Men pussig, dog. Hun er snart seks uker. Har lange våkenperioder noen dager, mens andre dager sover hun nesten hele dagen. Må innrømme at jeg blir litt redd for om hun får i seg nok mat dagene hun sover så mye. Men hun legger da på seg!

Høres helt normalt og veldig sundt ut, enjoy! Ego naboer får rulle inn leppa ;-)

Last edited:
Varierer veldigt . Men som Igår så somna han kl 16:30 ja bara amma han så sov han vidare og sov helt till idag morges kl 6:45:eek:. Så var han oppe till 9:35 somna då og sover fortsatt . Før meg kan han bara sova eg njuter det :-)

Back
Topp