Sover baby når mor er i aktivitet ?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
I helgen flyttet vi inn i hus :happy093 så fridagen min i dag har vært full fres med utpakking og styr:smiley-ashamed004. Har ikke merket baby i hele dag. Utslitt kastet jeg meg nå litt på senga, og nå etter en liten stund ro kjenner jeg bevegelsene hans:love7.

Så da lurer jeg på. Når vi er aktive reagerer babyene med å sove? Eller er det bare det at man ikke merker bevegelsene fordi man bruker magemuskler osv? Er en rød tråd på min ialelfall, er jeg ikke aktiv er ikke han det. Sitte jeg i ro lenge, feks ved en film, arrangerer han sparkefest og turneshow:laughing002

Det er vanlig at babyen bysses i søvn når du beveger deg, og at de livner til når man sitter/ligger i ro.

I tillegg til at det jo er vanskeligere å merke bevegelser når man beveger seg og er opptatt med ting.

Hos meg er det soleklart mest action når jeg har sittet/ligget i ro en liten stund, og om natten tar det som regel helt av. Samboeren klaget i halvsøvne her en natt over at han ble sparket i ryggen :p

Baby her sparka uansett om eg sitter eller er i aktivitet, men ikkje heiltiden. Har kjempeaktiv baby - så spent på om ho er sånn som nyfødt også. Men har lest at dei ofte sovner ved aktivitet så tror det er mest "normalt".

Her er det likens, hun sparker nesten aldri når jeg er i bevegelse, men masse når jeg ligger i ro [emoji16]

Samme her, er jeg på trening så merker jeg henne nesten ikke.
Men når jeg sitter på kontoret og skal forsøke og konsentrere meg så er det full fres der inni <3

Back
Topp