Sover bättre

Aily

Glad i forumet
Är konstigt, ända sen vi kom till sverige i torsdags så har Oliver sovit jättebra varje natt! Har bara vaknat till för o få nappen 1-2 ggr/natt..Oftast bara 1 gång o då har han somnat om jättefort! Vet inte om det är för att han ligger i resesängen eller om det är för att han sover i samma rum som mig när vi är här men skönt är det iallafall [:D] känner mig mycket mer utvilad på morgon när jag vaknar. Hoppas innerligt att det är så att han helt enkelt lärt sig o sova bra på natten o att han fortsätter med det även sen när vi kommer hem. Nån mer som har upplevt att dom sover bättre i resesäng eller när de inte är hemma?

Krysser alt for at dette fortsetter!!!!!

Tack :) Det hoppas jag med. Kanske är det kamomillkulorna som hjälpt lite [;)] Började ge honom det förra veckan

så bra han sover bra! krysser fingrene for at det fortsetter når dere kommer hjem[:)]

ORIGINAL: Aily

Tack :) Det hoppas jag med. Kanske är det kamomillkulorna som hjälpt lite [;)] Började ge honom det förra veckan

Det er fullt mulig vettu[:D]
Her gikk det og noen dager før virkninga var på topp!!
Uansett supert at han endelig sover!![;)]

ORIGINAL: Aily

Är konstigt, ända sen vi kom till sverige i torsdags så har Oliver sovit jättebra varje natt! Har bara vaknat till för o få nappen 1-2 ggr/natt..Oftast bara 1 gång o då har han somnat om jättefort! Vet inte om det är för att han ligger i resesängen eller om det är för att han sover i samma rum som mig när vi är här men skönt är det iallafall [:D] känner mig mycket mer utvilad på morgon när jag vaknar. Hoppas innerligt att det är så att han helt enkelt lärt sig o sova bra på natten o att han fortsätter med det även sen när vi kommer hem. Nån mer som har upplevt att dom sover bättre i resesäng eller när de inte är hemma?

Ja, Iselin sover bedre når vi er på sørlandet hos mine foreldre, jeg har også lurt på hva det kan være. Hun sover i samme rom som meg hjemme også, så det er ikke noe nytt. Tror det må være en blanding av at hun får ekstra mye oppmerksomhet der og at det skjer noe hele tiden så hun blir ordentlig sliten. Underlig i allefall!!! 

Snuppa mi har alltid blitt lettere å legge og sovet bedre når vi er borte, og det har også hjulpet på søvnen hjemme [:D] Satser på at det fortsetter når dere komer hjem også [:D][:D][:D]

Back
Topp