sover alle pålogget her eller?:D

LilleLavendel

Forumet er livet
sinnsykt mange inne på juli2009 nå, men stille som i grava?[8|][:D] hva driver dere med a jenter?:) fin kveld?

juli2010 kanskje ? [:D] 

jeg ligger å irriterer meg over at Lucas bruker blæren min som trampoline, så må snart reise meg fra godstolen og hoppe litt for at han skal flytte på seg [;)]

haha, 2010, ja!! er visst jeg som sover her!
jeg kjenner til den trampolinegreia! liiite frekt!![:D] deilig å kjenne liv da, men det får nå være mååte på:)

ORIGINAL: BølleBella

Jeg sover ikke enda, men er ikke lenge før! Har tatt med meg både data og strikketøy i senga. Så nå skal det strikkes bittelitt mens jeg ser på en episode av Friends [;)]

å, hørtes fantastisk ut! elsker friends! vi så en episode i stua nå vi også:) blir aldri lei:) goood natta:)

Ja, men jeg legger ikke sjul på at det er myye deiligere når han ligger litt anderledes slik sparkene kommer lengre oppe [;)]

Men tror han syntes det er veldig gøy å sparke meg i blæren, er ikke rent skjeldent det skjer. Og spesielt på kvelds/nattestid.. :P

Åå, det er så kjekt det! Morkaken min ligger foran, så har ikke kjent så mye liv som mange andre har. Men nå i det siste har jeg kunne sett at magen beveger seg, så setter alltid av en halvtime på kvelden for å se på og dytte i magen og bare nyte sparkene! [:D]
MEN, å våkne både 2-3-4 ganger pr. natt fordi han bruker blæren min som fotball, det er ikke gøy. heheh. :P

Jeg har sovet pålogget i natt hvertfall [8D]

Hehehe...det gjorde Junior på meg i går også.
Det kjentes ut som om noen knipsa meg på blæra hele tiden [8D]

Tissetrengt.....nei...tissetrengt....nei.....tissetrengt.......nei....hehehe.
Sånn var det i en lang periode [8|]

ORIGINAL: ungmamma92

juli2010 kanskje ? [:D] 

jeg ligger å irriterer meg over at Lucas bruker blæren min som trampoline, så må snart reise meg fra godstolen og hoppe litt for at han skal flytte på seg [;)]

Ja, vet! Det er akkurat slik det er, og knøttet elsker det! Fordi jeg klarer ikke ligge slik jeg, så jeg løper på do hver gang det skjer[;)] Men blir litt lei når det skjer flere ganger om natten, våkner liksom av at jeg må tisse, men nei, og jo, og nei [:D] Også hvis jeg må veldig på do, men er i byn eller noe, da også! Så da er det bare til å løøøpe til nærmeste [:D]

hehe, kjenner til den sparkingen ja. .. men etter og ha prøvd og bli gravid i nesten 4 år, tar jeg i mot alle spark med et smiiiil.. også de ned i blæra.. hehe.. 

Back
Topp