Sover alle på egne rom?

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Jeg har faktisk ikke begynt å pusse opp rommet hannes enda. Skal begynne i påska tenker jeg. Han blir liggende i rommet rett over oss, så har drøyd det lenge siden jeg helst vil ha han vegg i vegg, men det går ikke. Og siden han våkner en gang for natta så orker jeg ikke springe mellom etasjene heller:p



Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Flyttet på eget rom når hun gikk fra to til ett måltid om natten. Det gikk helt greit å stå opp, satte bare inn en god stressless ;)
Orket ikke ha både mann og unge inne på rommet samtidig, så lille flyttet ut og mannen inn igjen. Da var hun ca 5 mnd tror jeg. Var fantastisk å få rommet for oss selv. Vi har heller ikke pusset opp rommet hennes enda, men det tar vi når hun blir litt større. Så kan vi lage til et skikkelig lekerom istedet for å lage babyrom og så lekerom senere.


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Her sover han i sprinkelseng på vårt rom :) Rommet hans er egentlig klart men så lenge han sover godt der er det praktisk hvis han våkner :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her sover han fortsatt i sprinkelsenga på rommet vårt. Har vært mye våkning på natta etter tenna begynte å komme, og med gravidtrøtthet og ryggplager har jeg rett og slett ikke orka flyinga fram og tilbake på natta :p I tillegg er rommet akkurat nå litt lager/oppbevaringsrom for diverse stæsj, men planen er at vi skal få ut fingern og ta i et tak der etter påske. Vil ha han sovende inne hos oss noen dager etter 1års vaksina, siden han reagerte litt sist...så flytter nok på eget rom etter det(må skru fra hverandre sprinkelsenga for å flytte den ut av rommet). Han må jo ut før lillebror kommer, så greit å ha tenkt på det hvertfall...hehe ;)
Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
 
Vi har ikke flere rom tilgjengelig, så lillemann må sove inne hos oss til jeg er ferdig å studere til neste år :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Vi har ikkje flere rom så han blir liggende på vårt rom til vi flytter.. før han blir 2:p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Sover fortsatt inne hos oss. Rommet hans har vært klart en stund, men pga en del uro om natt har jeg ikke flytta han ennå. Orker ikke fly mellom 2 rom opptil flere fanger i løpet av natta. Men nå set det ut som att dette begynner å gå seg til, så etter vi har vært på sydenferie nå snart tenker jeg å flytte han inn på eget rom.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Her har tuppa sovet på eget rom siden hun var 7 mnd..fantastisk:) så nå koser vi oss i sengen her på kvelden. Har sex, ser film i sengen og leser en god bok. Hente klær og rydde soverommet når jeg vil. Hun sover mye bedre på eget rom. Så er babycallen på hele tiden :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hun sover enda inne med oss, vi må lage et ekstra soverom, det skal gjøres no etter 17 mai , så håper på å ha henne på eget rom en gang iløpet av sommeren :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Flytta han over på sitt rom denne uken :) Godt å da fått tilbake soverommet :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Vi har fortsatt ikke gjort klart rommet hans, men skal få ordna det så han har flytta inn der i go tid før september ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her ligger han på rom med oss.. det andre rommet bruker storebror så vi må flytte:p hehe

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Lillebror sov på eget rom for første gang i natt :) Han sovna fort, sov hele natta (som han pleier) og var blid som ei sol når han våkna klokka halv sju :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har lyst til å spørre om alle sover i sin egen seng og hele natta? :p min sover i sin egen seng til å begynne med,men etter kl 23 samsover vi. Legger jeg han i hans egen seng så våkner han ti ganger. Dårlig uvane som jeg bå prøver å endre men ikke lett :( er veldig oppgitt


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har lyst til å spørre om alle sover i sin egen seng og hele natta? :p min sover i sin egen seng til å begynne med,men etter kl 23 samsover vi. Legger jeg han i hans egen seng så våkner han ti ganger. Dårlig uvane som jeg bå prøver å endre men ikke lett :( er veldig oppgitt


Sent from my iPhone using BV Forum
Sover i egen seng hele natten jagjort siden 7 mnd. Deilig å ha sengen for oss selv:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har lyst til å spørre om alle sover i sin egen seng og hele natta? :p min sover i sin egen seng til å begynne med,men etter kl 23 samsover vi. Legger jeg han i hans egen seng så våkner han ti ganger. Dårlig uvane som jeg bå prøver å endre men ikke lett :( er veldig oppgitt


Sent from my iPhone using BV Forum
Tralalala, absolutt ikke. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sover i egen seng til ca 5-6 på morningen. Skal jeg få han til å sove lenger må jeg legge han i vår seng...


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Hihi godt at det finnes flere so meg :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har egen madrass inne på rommet deres, fordi de krabber bare ut av min seng. Så da legger jeg meg der med de. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har vært hos sovekarin og har begynt med en metode som skal få han til å sovne hele natta i sin egen seng. Det er tredje natt idag og jeg ser klart en forandring :) Lett er det ikke. Men det har funket noe. Var desperat og måtte gjøre noe, for snart er jeg tilbake på jobb og da lå jeg få min søvn!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp