Sover alle natta over unntatt Jonas?

Majk1

Elsker forumet
Har inntrykk av at alle bebisene her sover natta over?
Jonas hadd en periode der han la seg rundt 21 og våkna kl 3 og 7 for mat.
MEN no spise han vær 3.time igjen - vært sånn i 14 daga. Igår la han sæ 22 - spist kl 1, 02.30, 05.30, 07.30... [8|] syns de e litt ofte...

Nånn råd?
Bynne å bli litt sliten av så ofte nattamming... [&o]

Søv dæm ofte på dagtid? Når dæm e trøtt eller har dokk faste sovetide??? Jonas duppe når han føle for de sjøl foreløpig.

Han ligg på samme soverom som oss - trur dokk de kan hjelp å flytt han over på eget???

ja det høres rimelig slitsomt ut!
har inntrykk av at de som ammer mater om natten.mens de som gir mme har barn som sover lengre om natten.
Kanskej du kan prøve å gi mme på siste måltid før leggetid. fler som sier at det hjelper for mme er vel kraftigere kost.
Tror ikke det har noe å si hvilket rom han sover på..

nei Andreas er med i klubben...
han sovner i 23 tiden, og opppe i 3-4 tiden og 6-7 tiden... så oppe for dagen fra 9 tiden...
gleder oss til nattesøvn.. affal jeg.. samboern bare sover.. og gjort det siden han ble født... jæjæ!
helsesøstra sa til meg idag at jeg sku prøve å amme han oftere på dagen og ettermiddagen..at han da kunne sove mer og bedre.. han kan nemlig drøye 4 timer mellom på dagetid og ettermiddag.. så skal prøve hver 3 time nå... ikke at det er så lett--- for er han ikke sulten så er han ikke det.. og da liggern bare å titter på meg og smiler.. heheheh!!

men dere er ikek alene om å være oppe på natta affal da..
ps.. andreas er født 19.august... så holdt på en stund med det her... men det går seg visst til sier alle....[:D]
så kanskje dem bare trenger mer mat/nærhet en periode...

oooog... han sover ca 1-2 timer tilsammen på dag/ettermiddagen..så ikke så mye der heller...MEEEN merket at de gangene han har sovet MYYE på dagen..da er det natte-rangling i vide bredder... så er vel noen som trenger mindre søvn på dagen...
kan det være noe sånt m Jonas kanskje? hmm...
uansett så går ting i perioder da... vokser jo i perioder mer og da trenger dem mer mat.. merker det på han her affal..

Mi sovner som regel mellom halv ti og halv elleve. Og vi står som regel opp åtte eller halv ni. Og jeg må hvertfall mate en gang på natta. Av og til to og. Og jeg gir mme.

jeg ammer, men Bo-Kristian sover hele natta.

noen ganger gir jeg mme når han har fått begge puppene og enda virker sulten...

Amme både 1 og 2 puppa før han legg sæ så han e mett å fornøyd. Passe og på at han spise sæ ferdi på den ene før han får den andre...
Har prøvd å stapp inn suttn igjen men de bli bare protesta å kun pupp som dug... [8|]
Han driv å småduppe på dagtid - variere veldi i antall og lengde. [8|] Og av og te har han en langdupp...

sander sover ikke hele natta. gjort det 2-3 ganger bare.

han spiser 1-2 ganger om natta. han våkner flere ganger innimellom, men da gir jeg bare smokken og han sovner igjen.

det kan være at han bare har luft i magen , prøv å ta han opp så han får rape.[:)]

ORIGINAL: *Gitte87*

ORIGINAL: smurfen

ja det høres rimelig slitsomt ut!
har inntrykk av at de som ammer mater om natten.mens de som gir mme har barn som sover lengre om natten.
Kanskej du kan prøve å gi mme på siste måltid før leggetid. fler som sier at det hjelper for mme er vel kraftigere kost.
Tror ikke det har noe å si hvilket rom han sover på..

jeg ammer, å her sovner han heile natten[:)]

samme her,hu sovner mellom 23-01 engang(natterangl[8D]) 0g sover til 10 da får ho mat og sover videre til 12-12.30[:D]

Me har forsatt mange nattmåltid, som regel annakvar time. Har lagt seg kl 20 tre kveldar, og sove til 01, håpar å få det til som ein regel...

Ei vanleg natt er slik: mat kl 23-01-03-05-07   [:)][&:]

ORIGINAL: Majk1

Har inntrykk av at alle bebisene her sover natta over?
Jonas hadd en periode der han la seg rundt 21 og våkna kl 3 og 7 for mat.
MEN no spise han vær 3.time igjen - vært sånn i 14 daga. Igår la han sæ 22 - spist kl 1, 02.30, 05.30, 07.30... [8|] syns de e litt ofte...

Nånn råd?
Bynne å bli litt sliten av så ofte nattamming... [&o]

Søv dæm ofte på dagtid? Når dæm e trøtt eller har dokk faste sovetide??? Jonas duppe når han føle for de sjøl foreløpig.

Han ligg på samme soverom som oss - trur dokk de kan hjelp å flytt han over på eget???

Ser ut som om du har det ganske likt meg.  Er som regel de tidene jeg ammer på også om natten[:)].  For noen uker siden så var jeg så heldig  at han sov i 7 timer i strekk en uke, men så begynte plutselig de travle nettene igjen.  [&:] 

ORIGINAL: hjertebarn

jeg gir mme, og min jente sover ikke natten igjennom. det har skjedd tre ganger totalt. her er vi oppe en gang hver natt. [:(][:(]

Det er vi og.. Oppe en gang... Men synes ikke det gjør noe... Han bare spiser og sovner igjen... Tar 15 minutt liksom..

Godt å hør at de ikke bare e Jonas som e opp om natta [:)]
Har gitt han litt MME no - drakk 120 ml. Så pupp i tillegg...
Sovna som en stein når æ la'n - så får vi sjå korsn den her natta bli.
Trur ikke æ bli så sein som 00.30 idag nei (har vært opp å venta på Kenneth dæm siste kveillan). Trur æ har litt søvnmangel... [8|]

sover stort sett klokka 22/23 til 07/08 ja, men han får kun mme!

du får gå å legge deg nå da[:D]
håper han sover tungt og godt nå da.. hele natten[:D]

sove hele natta, ja særlig!! her spises det med 3-4 t mellomrom hele natta (blir bare 3-4 ganger, da...) har hatt perioder hvor han har våkna med 1,5-2 t mellomrom fra midnatt og utover, så jeg er egentlig ganske fornøyd nå jeg [:D]

vi har gitt mme noen kvelder, men han sov ikke noe bedre for det dessverre...

Mina sover fra 21.30 til mellom 6 og 7

Hvordan gikk sovinga inatt da? hjalp det noe med mme på kvelden?

Nei [&o] Han våkna kl 00.45, 01.45, 02.45, 05.00, 07.00 å masa om mat. Så inatt va de ille...

Har tenkt litt i natt - og lure på om de skjært sæ litt me amminga når æ hadd lungebetennelse - da amma æ ofter enn hver 3 time på dagtid, og de har fortsatt. Mulig at han ikke spise sæ mett så han våkne å e sulten. Så tenkt æ skull prøv å la de gå ca 3 tima mellom hver gang på dagtid no... [8|]

Back
Topp