Sover alle i dag?

Lix

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Morn alle! Lite aktivitet her :S hva skal dere i dag da? Jeg skal på skolen og sitter på ferga akkurat nå :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg sto opp for en time siden. Har spist og stelt med vesla. Straks reiser mannen av gårde med henne i bhg, og jeg skal se om jeg klarer å rydde litt her. Går virkelig på etterskudd med alt som må gjøres for tiden. Men det blir vel snart bedre! I morgen er det første kontroll, og på fredag skal vi på UL!!

Så kjekt! Hvor langt er du på vei nå?:)

Ja, det blir veldig spennende. Jeg er 8+6, så det er jo litt tidlig med kontroll. Men jeg har noen ekstra hensyn, så da er det fint å kunne snakke litt med legen underveis. :)

Her var vi oppe 06, våken fra 0530. Har fått kjørt storesnupp i bhg og handla inn til middag. Ligger nå og er dårlig på sofaen, skal bli her til jeg skal lage middag

Flink du som har fått gjort så mye i dag! Jeg burde sikkert ha karret meg ut av sofaen og levert vesla i bhg, i stedet for mannen, og handle må jeg også få gjort i dag. Men hva skal man ha til middag?? Er så lei av å finne ut dette, spesielt nå som jeg er kvalm og ingenting lettvint frister, men alt tungvint virker godt. Hva skal dere ha til middag da?

Flink du som har fått gjort så mye i dag! Jeg burde sikkert ha karret meg ut av sofaen og levert vesla i bhg, i stedet for mannen, og handle må jeg også få gjort i dag. Men hva skal man ha til middag?? Er så lei av å finne ut dette, spesielt nå som jeg er kvalm og ingenting lettvint frister, men alt tungvint virker godt. Hva skal dere ha til middag da?

Her skal vi ha innbakt kjøttdeig, det nesten som en stor vårrull.. Finkutter kål og løk, rasper gulrot, hakker hvitløk. Steker kjøttdeig og alt dette. Tar alt oppi en kjele med 1 dl vann, 1 buljongterning, 1ss soyasaus og 1 ss sennep. Når dette har blitt fint og mørt så lager jeg en deig og pakker alt inn sammen som et brød

Her skal vi ha innbakt kjøttdeig, det nesten som en stor vårrull.. Finkutter kål og løk, rasper gulrot, hakker hvitløk. Steker kjøttdeig og alt dette. Tar alt oppi en kjele med 1 dl vann, 1 buljongterning, 1ss soyasaus og 1 ss sennep. Når dette har blitt fint og mørt så lager jeg en deig og pakker alt inn sammen som et brød

Dette var nytt for meg. Høres smakfullt ut! Jeg har vurdert å lage moussaka i dag, da jeg kjøpte inn til det i går, men ikke orket å lage det. Får se litt ann hva jeg orker.. Men frister med noe som smaker masse, og med en god salat til.

Stod akkurat opp, deilig å få sove litt lenge... Jobb i kveld. Var våken mellom halv syv og halv åtte men klarte heldigvis å sovne igjen...

Fått tatt oppvasken fra middagen i går, spiser frokost nå - havregrøt med cottage cheese med eple og kanel. Ikke spist set før og var veldig godt :-)

Blir å vaske litt tøy før jobb og få deg en dusj, så får jeg se hva mer jeg orker...

Matstyret ja.. :/ evig styr synes jeg. Kvalmen er bedre men fortsatt veldig lite som frister av mat. Ikke kjekt å være på butikken for tiden

Hihi, vi var oppe klokken syv idag, stelte oss og dro til barnehage og skole. Dro hjem to timer før skola var ferdig fordi jeg var helt utslitt igjen. Godt det bare er to dager til påskeferie nå ! :)

Oppe relativt tidlig i dag så fått ryddet og vasket litt her hjemme, så nå tar jeg helg med god samvittighet :-) fått frem den lille påskepynten vi har...

venter på samboeren som snart er på vei hjem fra jobb så blir det frokost/lunsj sammen, alltid like koselig :-)

Sol fra blå himmel når jeg stod opp så var klar for å kose meg ute i sola i dag, men desverre kommer skyene nå.....

God helg til alle novembermagene :-)

Back
Topp