Soveproblem.....

ilhaug

Flørter med forumet
Hei,
Er det noen av dere andre som har barn som spiser hver annen time, hele døgnet??

Begynner å bli litt trøtt nå, for nesten hele denne uken har Lene våknet annenhver time og skal ha mat - hele døgnet.

Hun har rekord i soving på 4,5 time, og det var etter et raseriutbrudd når hun hadde tømt matfatet og ville ha mere.

Noen andre som har hatt det slik, har dere da begynt med erstatning?? (Jeg bare ammer)

Hei!
Jeg har det ikke sånn... men Thea spiser ofte hele tiden hver kveld.. synes hun bare henger fast i puppen på kvelden! Men nå sover hun ca.4 timer på dagtid og nattestid, så jeg klager ikke!

Men du kan kanskje prøve å gi henne mme som siste måltid på kvelden, og se om hun sover lenger av det. kanskje det gir henne en mer metthetsfølelse?! Jeg lurte på det en stund før Thea begynte å sove i 4-5 timer på natta.

Lykke til! [:)]

Hei,
Jeg har vurdert akkurat det, kanskje jeg skal ringe ammehjelpen å høre hva de sier...

ORIGINAL: Jordbæret

Hei!
Jeg har det ikke sånn... men Thea spiser ofte hele tiden hver kveld.. synes hun bare henger fast i puppen på kvelden! Men nå sover hun ca.4 timer på dagtid og nattestid, så jeg klager ikke!

Men du kan kanskje prøve å gi henne mme som siste måltid på kvelden, og se om hun sover lenger av det. kanskje det gir henne en mer metthetsfølelse?! Jeg lurte på det en stund før Thea begynte å sove i 4-5 timer på natta.

Lykke til! [:)]

Slik er det her også! Dagen og natta går helt greit. Da kan han fort sove i 4 timer. Men så kommer kvelden.... Da skal han ha mat hele tiden. Nytter ikke å vente 3 timer mellom måltidene da, nei[;)] Resultatet av denne småspisinga utover kvelden blir jo "slakke" pupper til kveldsstellet. Så da hender det jeg fyller på med litt NAN slik at han ikke vokner igjen med en gang.

Må jo ha en gullunge jeg! [:)] Han får mat ca kl 23 på kvelden og sover til kl 6 før han våkner for mat. Så sover han til jeg selv må vekke han i 9 - 10 tiden. Deretter går det ca 3 timer i mellom matingen. Mellom de to siste måltidene på kvelden er det ca 2 timer. Og slik har det vært i ca 2 uker nå..

Har nok av melk også, siden jeg pumper meg litt i tillegg. Liker ikke økedager, så jeg vil være litt forut..[8D]

Tror jeg er av de veldig heldige som får sove så mye på natten allerede!!!

Back
Topp