Soveproblem

Kristinawe

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Flere som har problemer med å sove på natta? Jeg aner ikke hvorfor, jeg bare får en sånn indre uro og klarer ikke å falle i søvn. Tar lang tid før jeg sovner, så våkner jeg flere ganger i løpet av natta og kan ligge våken en stund før jeg sovner igjen.. såå irriterende. Vært sånn flere netter nå [emoji42] og gutten min på 11 mnd sover ikke natta gjennom enda, og når han vekker meg så får jeg ikke sove igjen selv om han sovner [emoji57] gjerne tips [emoji85]

Sover lett. Tror det er fordi kroppen forbereder seg på oppvåkninger med spedbarn om en stund. Vet jeg har lest det ett eller annet sted. Husker ikke hvor

Jeg også sover dårlig.. slitsomt men heldigvis har jeg en forståelsesfull gubbe som lar meg sove lenge i helgene

Jeg sovner fort, men sover lett og våkner en del på natten nå. Ikke vært altfor plagsomt ennå, men håper ikke det blir verre eller fortsetter sånn!

Ingen problemer med å sovne, enda. Men våkner en del om natten og opp tidlig om morgenen. Veldig ulikt meg. Men sovner på sofaen på ettermiddagen,

Jeg sovner greit på kvelden, men våkner lett. Hvis sønnen min er våken sliter jeg med å sovne igjen. Det samme hvis jeg må på do i løpet av natten. Husker jeg sov dårlig hele svangerskapet sist [emoji58]

Ja heilt grusomt!! Va ikkje sånn me de 2 andre :(.
Akkurat som deg så har eg sånn uro i kropp og spesielt beinå :shifty:... når eg endelig sovne så våkne eg masse for eg e kvalm og drømme noe heilt sykt mye!
Føle meg sikkelig zombi på jobb kan du sei :schocked028

Sniker.. Jeg sov elendig, sovnet sent og var våken mange ganger - fikk heller ikke sove på morgenen/dagen. Viste seg at jeg manglet folat, jern og magnesium - bedret seg litt etter at jeg begynte å ta dette. Verdt å sjekke ut :)

• Liker
Reactions: Nes
Sover også dårlig, og har også en slags indre uro. Var mye plaget med restless legs i tidligere svangerskap, og den uroen er litt den samme følelsen, bare i hele kroppen og ikke bare i beina Drømmer også mye, slitsomme drømmer som gjør at jeg våkner gjennomsvett med høy puls. Slitsomt å ha det sånn når man egentlig er veldig trøtt. Men skal ikke klage, er i veldig fin form ellers.

Back
Topp