Sovepose

Bicka

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2016
Februarlykke 2016
Marsboerne 20 18
Hei

Vi er så heldig at svigermor skal kjøpe sovepose til oss :-)
Og igår spurte hun meg om hvilken vi ønsker..

Jeg har falt veldig for denne: http://www.babyshop.no/grandma-vinterpose-ull-bambus-pink/p/94851 (ikke i rosa).
Er det en ulempe at den ikke er "vanntett"?

Ønsker ikke en pose som må knytes - har hatt mine krangler med slike tidligere :p

Har dere noen tips? Legg gjerne med link til hvor den eventuelt kan bestilles fra :-)

Tror ikke det har så mye å si om den er vanntett eller ikke? Mine er ikke det ihvertfall :-) Har jo fotpose og regntrekk utenpå der igjen :-)

Mine favoritter er Voksi City eller Easygrow Hood. Disse er mer eller mindre like, bare ulike merker. Dun, ull i ryggen som transporterer fuktighet bort, glidlås på midten, forlengerdel. Men det er nok mange gode der ute. Den du har sett på er jo veldig fin da! :)

Vi har Voksi Urban og er veldig fornøyd med den. Om de er vanntett eller ikke er ikke noe jeg har tenkt over, vi har alltid regntrekk over om det snør/regner, for du skal uansett beskytte vogna i tillegg.
Ser også for meg at de blir klamme om de er vanntette.

Hei

Vi er så heldig at svigermor skal kjøpe sovepose til oss :-)

Jeg har falt veldig for denne: http://www.babyshop.no/grandma-vinterpose-ull-bambus-pink/p/94851 (ikke i rosa).

Ønsker ikke en pose som må knytes - har hatt mine krangler med slike tidligere :p

Har dere noen tips? Legg gjerne med link til hvor den eventuelt kan bestilles fra :-)
Vi har fått denne av mamma og hennes samboer, i denne fargen! ☺ Kjennes veldig fin ut og ser flott ut! ☺ Det er jo også en tykk dyne inni som kan tas ut og dermed kan posen brukes til mildere årstider også.. virker veldig god og varm pose! ☺

Mine favoritter er Voksi City eller Easygrow Hood. Disse er mer eller mindre like, bare ulike merker. Dun, ull i ryggen som transporterer fuktighet bort, glidlås på midten, forlengerdel. Men det er nok mange gode der ute. Den du har sett på er jo veldig fin da! :)
Siterer denne. Havnet på easygrow og er veldig fornøyd:)
Når det kommer til vanntetthet så er det av erfaring ikke viktig. Jeg måtte uansett bruke vognas trekk + eventuelt regntrekk ute. Så det ble liksom ikke like stas å ha flotte Heklatepper eller sånt over posen... Heldigvis kom fine vogntepper og pen pose til sin rett når det ble vår. Men denne gangen ble ikke utseende på posen like viktig som egenskapene (dun, ull, varm og god, glidelås på midten slik at den er enkel å åpne når man går inn ut av butikker, forlengedel og lun rundt hodet).

Takk for svar :-)
Skal titte litt til og høre hva mannen tenker :-)

Den er så lekker!!❤️

Hei

Vi er så heldig at svigermor skal kjøpe sovepose til oss :)

Har dere noen tips? Legg gjerne med link til hvor den eventuelt kan bestilles fra :)

Har denne posen i grå, såååå deilig og håper vi blir fornøyd når den blir tatt i bruk! Virker veldig smart og god:)

Back
Topp