Sovepose

PuseBebi

Nybakt mor for første gang
Juli13-jentene
Noen som bruker sovepose på babyen om natten?

Jeg vurderer å kjøpe det etter at jeg fant guttungen opp ned i fotenden under dyna(!) her en natt. Aner ikke hvordan han har fått til å snu seg 180 grader og sparket seg hele veien ned, men det har han altså fått til.

Tør ikke bruke dyne mer på han nå, så nå er det kun teppe som er surret rundt han. Det fungerer jo nå som det er såpass varmt om natten, men utover høsten nå så blir det litt vel kaldt.

Noen som kan anbefale noen babyposer? Gjerne også noen som vil være gode og varme utover høsten/vinteren.

Har hørt flere som liker ikea sine godt :) men ingen erfaring sjøl.. :)

Jente 27.07.13 <3

Brukte til førstemann siden hun sparket dynen over seg og bevegde seg så mye.Kjøpte på simobutikken med glidelås som kunne åpnes nedenifra og det var knapper og nederst hvis vi skulle bytte bleie om natten. Den finner jeg dessverre ikke igjen.Skal ha til denne karen og.
Iallefall når det blir kaldere.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

IKEA har jo slike soveposer,H&M på nett har det hvertfall. Kanskje jollyroom.no og ellos.no har også? Jeg har samme "problemet" som deg med at de vrir seg og ender opp under dyna i alle slags vinkler :) tenkte også prøve sovepose!

To skjønne gutter 26.06 ❤❤

Til førstemann hadde jeg en fra ikea i fleece og den var jeg ikke fornøyd med.
Vesla er jo ganske varm av seg så hun ble jo klissvåt stakkar da den ikke pustet i det hele tatt...

Da blir det ikke Ikea.

Fant disse Snugglebag - Står ikke noe om hvilket stoff de er laget av da...

Denne var også søt :)

Da skal jeg holde meg unna IKEA sine jeg også! Hvilket stoff er å anbefale da? Guttene er ganske varme av seg..

Da skal jeg holde meg unna IKEA sine jeg også! Hvilket stoff er å anbefale da? Guttene er ganske varme av seg..

Det var det da. Min er også veldig varm av seg. Skal Google litt mer i morgen :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Jeg brukte fra h&m til førstemann og var kjempe fornøyd. Har sett at de selger de ennå. Pleier å henge på stativer sammen med pyjamasene :)

Jeg brukte fra h&m til førstemann og var kjempe fornøyd. Har sett at de selger de ennå. Pleier å henge på stativer sammen med pyjamasene :)
Takk for tips :)

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Back
Topp