Sovepose til barn

Lilleulven

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Januarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hvilke anbefaler dere? Barna er 3.5 og 1 :-) det er snakk om soveposer til overnatting i telt. På vår og sommer hovedsaklig:-)

Eldste har mammut sovepose, hvert veldig fornøyd med den. Yngste som blir 2 til sommerem har bare brukt lammeskinsposen sin eller dyne. Han får ikke sovepose før tidligst neste år da han er en kålorm og ikke trives i pose om natta...

Vi har noen fantastisk fine barneposer fra Sierra Designs, men de har dessverre sluttet å produsere barneposer. Veldig synd, for de er de varmeste 3-sesongsposene jeg har funnet, og de er veldig godt laget og har alle "features" som man finner i voksenposer.

Ellers så har friluftsbarn.no 15% på alle soveposer denne helga, både Deuter Starlight, Mountain Hardware Bozeman og Marmot Kids skal være gode poser.

Vi telter bare om sommeren, med utetemperaturer kanskje fra 8 til 25 grader. Jeg foretrekker tynne billigposer (type lekebutikk o.l.), og heller ta av og på klær etter været. De første årene har de bare brukt samme babyposer/nattposer som de bruker i senga hjemme. Jeg bruker helst teppepose selv også, den flotte soveposen ligger igjen hjemme. Det blir selvfølgelig noe helt annet om man vil telte i kaldere vær, men det er ikke noe for oss.

Back
Topp