Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dere som har skaffet dere sovepose til baby, vil dere dele bilder/link? Ser at det finnes både med og uten armer. Og, er en såkalt svøpepose like trygt?
Hvilke typer anbefales på sommeren? Eller generelt.![]()
Tusen takk for svar! Flere soveposer og svøpeposer er jo ganske tynne? Tenker dere det blir for varmt, fordi det blir tett og mindre luftig? Dette med sovepose er et litt nytt fenomen for meg, som dere sikkert skjønner.
Her på Vestlandet er vi som regel ikke velsignet med for mye sol/høy temperatur på det jevne, så jeg hadde heller ikke tenkt så mye over dette med så høy temperatur.
Hensikten her var uansett å samle info om soveposer og fordeler med det generelt – for andre årstider også.
Kan absolutt anbefale pose, men jeg tør ikke bruke det i starten her, med julibaby. Jeg bor på østlandet, og her kan det fort bli veldig klamt. Det er ofte 26 grader på rommet i mellom kl. 22-24 om sommeren, og 21-24 grader når vi våkner. Vi får også morgensolen rett inn på soverommet her vi bor.
Guttene mine er født i desember og januar, og de brukte begge pose fra nyfødt. Hadde en helt tynn, og to tykkere.
Det er jo så varmt at jeg ikke hadde klart å sovne! Vi har aldri hatt det så varmt inne pga. sommervær. Jeg får uansett gjøre litt mer research, takk så mye for hjelpen. 
Kan absolutt anbefale pose, men jeg tør ikke bruke det i starten her, med julibaby. Jeg bor på østlandet, og her kan det fort bli veldig klamt. Det er ofte 26 grader på rommet i mellom kl. 22-24 om sommeren, og 21-24 grader når vi våkner. Vi får også morgensolen rett inn på soverommet her vi bor.
Guttene mine er født i desember og januar, og de brukte begge pose fra nyfødt. Hadde en helt tynn, og to tykkere.
Får det så varmt vi også...
Hva kommer du til å bruke den første tiden?