Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har brukt pose fra første stund med begge våre. Det er aldri for tidlig, men kan være vanskeligere om ungen er større og vant til noe annet.
Vi har brukt fra ikea og hm. De er både billige og gode. Veldig greit å ha minst to mtp bleiesvikt og gulp.
Vi kjøpte et dyr dunpose, som ble brukt én gang.. den ble alt for varm. Mye lettere med tynnere pose, og så heller ha ullpysj og sokker på inni om det er kaldt i rommet.
Det er ikke anbefalt å binde dem fast. Når de er gamle nok til å snu seg selv, er det bare å la dem få lov.tusen takk for svar
Da tror jeg jeg skal gå til innkjøp av et par stk å se om det funker
Brukte pose på første for 11år siden. Men da begynte jeg for at han ikke skulle snu seg, med strikk på sidene. Vet ikke hva tankene er rundt å ha strikk som forhindrer snuing nå, det er så mange nye meninger og måter å gjøre ting på.
Baby sover med pledd og dyne om natten, men vurderer å begynne med sovepose. Noen som bruker pose og har erfaring? Når passer det å begynne med pose, og har noen en pose å anbefale?